  • 1. Data: 2010-05-26 18:20:02
    Temat: PKO BP - promocja KK
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=promm/akt_id=8778/s
    ection=indy

    Karta bez opłaty w kolejnym roku. Czyli wychodzi 2 lata za darmo
    (wystarczy raz użyć karty).

    Do tego przez pół roku oprocentowanie 9,9% na przeniesione zadłużenie.

    Karta może i kiepska ale samo oprocentowanie całkiem niezłe jeśli ktoś
    potrzebuje refinansować sobie coś tam :)

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2010-05-26 19:30:58
    Temat: Re: PKO BP - promocja KK
    Od: Ja-Gaar <v...@g...com>

    > Karta może i kiepska ale samo oprocentowanie całkiem niezłe jeśli ktoś
    > potrzebuje refinansować sobie coś tam :)

    no moze i kiepskie, ale za to jakie ladne ;-P

  • 3. Data: 2010-05-26 20:05:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-05-26 21:30, Ja-Gaar pisze:
    > no moze i kiepskie, ale za to jakie ladne ;-P

    Nie da się ukryć :) Ja na tą z samochodem czaję się już od dawna i może
    się w końcu skuszę :)

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2010-05-26 20:50:19
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

> [...]
    >
    > Karta może i kiepska ale samo oprocentowanie całkiem niezłe jeśli ktoś
    > potrzebuje refinansować sobie coś tam :)

    Kiepska. 7 zeta za wypłatę gotówki i 35 za przypadkowe przekroczenie
    limitu...
    Moja karta mówi ODMOWA i mnie nic to nie kosztuje. A tu zakupy + 35 zł :(((
    Opłata zero pod warunkiem określonego obrotu 200-2000 zł

    Wolę prostsze i tańsze rozwiązania. Polecam BZWBK. Wystarczy wydać 300 kartą
    i wpłacać ponad 1000 co miesiąc i jest za darmo. Wypłaty we wszystkich
    bankomatach.

    Feromon

  • 5. Data: 2010-05-26 20:51:10
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > Nie da się ukryć :) Ja na tą z samochodem czaję się już od dawna i może
    > się w końcu skuszę :)

    To jak zbieranie etykiet zapałczanych? Takie drogie hobby...

    Feromon

  • 6. Data: 2010-05-26 20:59:31
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 26 Maj, 20:20, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    Jak do września otworzysz Złote Konto, dostaniesz Dinersa za chyba 50
    złotych.

  • 7. Data: 2010-05-26 21:10:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-05-26 22:59, szczurwa pisze:
    > Jak do września otworzysz Złote Konto, dostaniesz Dinersa za chyba 50
    > złotych.

    Nie tylko. Wystarczy w zasadzie dowolny produkt :
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=promo_dc/akt_id=875
    5/section=ogol

    Tylko po co mi Diners ? Już kiedyś posiadałem praktycznie bezużytecznego
    Amex'a z Millenium, którym prawie nigdzie nie mogłem płacić (w
    Warszawie, więc poza nie miałem odwagi testować).

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2010-05-26 21:13:33
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    > Wolę prostsze i tańsze rozwiązania. Polecam BZWBK. Wystarczy wydać 300 kartą
    > i wpłacać ponad 1000 co miesiąc i jest za darmo. Wypłaty we wszystkich
    > bankomatach.

    Nic nie rozumiem. Porównujesz płaską debetówkę do kredytówki? W jakim
    celu?

  • 9. Data: 2010-05-26 21:27:47
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 26 Maj, 22:59, szczurwa <s...@g...com> wrote:
    > On 26 Maj, 20:20, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    >
    > Jak do września otworzysz Złote Konto, dostaniesz Dinersa za chyba 50
    > złotych.

    To juz nie stac ich na to zeby dac gratis? Ale zapisze sobie w swoim
    kalendarzu. Jak do tej pory DC mial najlepszy serwis z kart ktorych
    uzywalem. Warto sprawdzic jak sie to zmienilo po przejeciu ich przez
    Discover Financial Services...

    MK

  • 10. Data: 2010-05-26 22:11:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-05-26 23:27, MK pisze:
> [...]
    > kalendarzu. Jak do tej pory DC mial najlepszy serwis z kart ktorych
    > uzywalem. Warto sprawdzic jak sie to zmienilo po przejeciu ich przez

    Czytałem o serwisie. Pytanie tylko na co mi serwis skoro karta ma słabą
    akceptowalność ? 95% mojego użycia kart przypada na PL gdzie spokojnie
    wystarcza dowolna VISA/MC.

    Na kilka tysięcy transakcji przy użyciu KK miałem nieprzyjemność mieć
    jeden fraud i sprawa zakończyła się dla mnie absolutnie bezboleśnie.

    --
    Mithos