  • 11. Data: 2010-05-27 08:40:53
    Temat: Re: PKO BP - promocja KK
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 27 Maj, 00:11, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Czytałem o serwisie. Pytanie tylko na co mi serwis skoro karta ma słabą
    > akceptowalność ? 95% mojego użycia kart przypada na PL gdzie spokojnie
    > wystarcza dowolna VISA/MC.

    I co z tego. Widac to nie karta dla Ciebie :).

    > Na kilka tysięcy transakcji przy użyciu KK miałem nieprzyjemność mieć
    > jeden fraud i sprawa zakończyła się dla mnie absolutnie bezboleśnie.

    Ja nie mialem zadnych fraudow, ale zdarzalo mi sie, ze cos sie
    wysypalo w banku, dostawca nie wyslal przesylki/uslugi a karta zostala
    obciazona. Zdazralo mi sie zapomniej wyslac przelew na czas i bank
    naliczyl mi odsetki, DC w takim przypadku nie nalicza :). Jak chce
    dokonac zmian na innych kartach to czesto musze biegac do oddzialu np.
    wypowiedzenie umowy, w przypadku DC wystarczy wyslac maila. W
    przypadku DC tez kurier stawia sie o umowionej godzinie, a karte do
    reki dostaje sie w ciagu 4 dni od wyslania wniosku (poczta!).
    Dla mnie DC kojarzy sie z najlepsze jakoscia obslugi klienta wsrod
    kart, tak jak sp. Fortis Bank Polska wsrod bankow. Tam gdzie zwykle
    dokonuje zakupow nie ma tez problemow z akceptacja DC (AMEXa tez).

    MK

  • 12. Data: 2010-05-27 08:52:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 27 May 2010 01:40:53 -0700, MK napisał(a):

    > W przypadku DC tez kurier
    > stawia sie o umowionej godzinie, a karte do reki dostaje sie w ciagu 4
    > dni od wyslania wniosku (poczta!).

    Ja chciałbym poruszyć trochę poboczny temat i lekko OT/NTG a mianowicie
    temat kurier. Mam kilku znajomych kurierów w różnych firmach i z tego co
    oni mówią, to te bankowe i nie tylko godziny dostarczenie, to sobie można
    między bajki włożyć. Chociażby taki przykład, że wypełniając formularz
    mamy np. odbiór umowy/sprzętu etc godzina 19-21 a dana firma pracuje
    tylko do 17/18/19. To że np w banku Pani zaznaczy, że kurier ma być
    19-21, to tylko jej pobożne życzenie a w zasadzie fikcja i tyle.

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2010-05-27 17:19:04
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Jacenty" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    >Nic nie rozumiem. Porównujesz płaską debetówkę do kredytówki? W jakim
    >celu?

    Aha, moja wina. Przeoczyłem tę drobną różnicę. Zasugerowałem się wygodą plastiku
    a nie traktowaniem KK jako tani kredyt...

    Feromon

  • 14. Data: 2010-05-28 20:21:55
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 27 May 2010 19:19:04 +0200, Feromon wrote:

    > Aha, moja wina. Przeoczyłem tę drobną różnicę. Zasugerowałem się wygodą plastiku
    > a nie traktowaniem KK jako tani kredyt...

    Darmowy kredyt i do tego sporo innych udogodnień.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki