eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO Inteligo - Kiedy uzupełniają historię rachunku ?PKO Inteligo - Kiedy uzupełniają historię rachunku ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: dooh <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PKO Inteligo - Kiedy uzupełniają historię rachunku ?
    Date: Sat, 12 Mar 2005 10:23:35 +0100
    Organization: MB1
    Lines: 16
    Sender: p...@o...pl@nat1.neonet.gliwice.pl
    Message-ID: <13r7l8atnahxv$.xtboyj1see4k$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: nat1.neonet.gliwice.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1110619414 22372 195.225.212.9 (12 Mar 2005 09:23:34 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 12 Mar 2005 09:23:34 GMT
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.14.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:339964
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam w PKO Superkonto Student. W czwartek uruchomiałem dostęp PKO Inteligo.
    Od tego czasu były 2 operacje : wpłata na moje konto i przelew, który
    wykonałem przez internet. Do wczorajszego wieczoru te 2 operacje "wisiały"
    w środkach nierozliczonych. Dzisiaj rano sprawdziłem już ich tam nie ma,
    saldo się zmieniło zgodnie z tymi dwoma operacjami ale w dalszym ciągu mam
    pustą "Historię rachunku" (próbowąłem wszyskich sposobów zmieniając okres,
    kwoty i typy operacji).

    Czy to normalne ?
    Czy jest ona dopiero uzupełniane po pewnym czasie ?

    Prosze o odpowiedź. Pozdrawiam

    --
    [ d.o.o.h. - Device Optimized for Observation and Harm ]
    [ mail:dooh(at)wp(dot)pl GG:198354 http://dooh.virtu.pl ]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1