-
1. Data: 2004-12-02 07:06:02
Temat: PKO Inteligo - pierwsze wpadki
Od: Bogusz <b...@p...onet.pl>
W skrócie:
W PKO Inteligo mialem zdefiniowane zlecenie stałe zasilania konta w
Inteligo. Zlecenie zostało zdefiniowane jeszcze przed "erą internetową"
superkont PKOBP.
Wykonywało się bez uwag.
Po uzyskaniu dostępu do superkonta PKOBP via Internet zmodyfikowałem
sume przelewu.
Przelew miał się wykonać 1 grudnia.
Wczoraj do godziny 18 w ogóle nie było widać żadnych śladów operacji.
Około 19 przelewana suma pojawił się w środkach nierozliczonych, i była
tam co najmniej do 23 (poźniej juz nie sprawdzałem)
W momencie gdy operacja pojawiła się w środkach nierozliczonych status
zlecenia stałego zmienił się na "zawieszony".
Infolinia nie potrafiła wytłumaczyć dlaczego tak jest. Sugerowano, że to
z powodu tego, że przelew był definiowany przez oddział PKO, a
modyfikowany przez sieć. Proponowano aby go usunąć i zdefiniować nowy
(co zresztą zrobiłem). Na pytanie czy po takiej operacji nie zdarzy się,
że 1 stycznie pójdą 2 przelewy (usuniety i nowy) pani nie potrafiła
jednoznacznie odpowiedzieć. Proponowała aby zweryfikować definicje
zleceń w oddziale PKOBP.
Generalnie jakiekolwiek szczegółowe pytania na 0801307307 są
przekierunkowywane na oddziały prowadząc rachunek. Nie wspomnę, że
dodzwonienie sie do 18 oddziału graniczyło z cudem.
W 7 oddziale poani od zlecen wyraziła zdziwienie, że przelew do godziny
18 nie mila statusu "zrealizowany". Pani w 18 oddziale stwierdziła, że
dzisiaj mają ogomna ilość przelewów, i że one są "sukcesywnie"
realizowane. I w ogole, żebym nie zawracał głowy tylko czekał, bo oni
mają 2 dni na to.(wiem, wiem - to prawda)
W sumie zawiodłem się.
Pozdrawiam,
Bogusz.
-
2. Data: 2004-12-02 08:35:24
Temat: Re: PKO Inteligo - pierwsze wpadki
Od: Wojtek <w...@b...pl>
Bogusz wrote:
> W momencie gdy operacja pojawiła się w środkach nierozliczonych status
> zlecenia stałego zmienił się na "zawieszony".
> Infolinia nie potrafiła wytłumaczyć dlaczego tak jest. Sugerowano, że to
> z powodu tego, że przelew był definiowany przez oddział PKO, a
> modyfikowany przez sieć. Proponowano aby go usunąć i zdefiniować nowy
> (co zresztą zrobiłem). Na pytanie czy po takiej operacji nie zdarzy się,
> że 1 stycznie pójdą 2 przelewy (usuniety i nowy) pani nie potrafiła
> jednoznacznie odpowiedzieć. Proponowała aby zweryfikować definicje
> zleceń w oddziale PKOBP.
Zlecenie stale po pierwszym wykonaniu zostalo zawieszone, wiec nie
pojdzie drugi raz. Wystarczy zmodyfikowac (odwiesic) zlecenie stale,
ktore sie zawiesilo. Wtedy bedzie OK, tzn. pojdzie jeden przelew.
Usuniecie zlecenia i stworzenie nowego da ten sam efekt, ale wiecej sie
naklikasz. :)
--
Wojtek
-
3. Data: 2004-12-02 08:47:43
Temat: Re: PKO Inteligo - pierwsze wpadki
Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
Wojtek wrote:
> Zlecenie stale po pierwszym wykonaniu zostalo zawieszone, wiec nie
> pojdzie drugi raz. Wystarczy zmodyfikowac (odwiesic) zlecenie stale,
> ktore sie zawiesilo. Wtedy bedzie OK, tzn. pojdzie jeden przelew.
> Usuniecie zlecenia i stworzenie nowego da ten sam efekt, ale wiecej
> sie naklikasz. :)
on zawiesza wykonywanie zlecen kiedy mu sie podoba :-)
- zrob zlecenie przelewu wg terminarza na piatek, poniedzialek i np srode
i prawdopodobnie te z przyszlego tygodnia juz ci sie nie wykonają
*** blad ***
-
4. Data: 2004-12-03 23:57:08
Temat: Re: PKO Inteligo - pierwsze wpadki
Od: Homer Simpson <z...@g...pl>
blad napisał(a):
> Wojtek wrote:
>
>>Zlecenie stale po pierwszym wykonaniu zostalo zawieszone, wiec nie
>>pojdzie drugi raz. Wystarczy zmodyfikowac (odwiesic) zlecenie stale,
>>ktore sie zawiesilo. Wtedy bedzie OK, tzn. pojdzie jeden przelew.
>>Usuniecie zlecenia i stworzenie nowego da ten sam efekt, ale wiecej
>>sie naklikasz. :)
>
>
> on zawiesza wykonywanie zlecen kiedy mu sie podoba :-)
> - zrob zlecenie przelewu wg terminarza na piatek, poniedzialek i np srode
> i prawdopodobnie te z przyszlego tygodnia juz ci sie nie wykonają
> *** blad ***
>
Ja proponuje zgłosić to obsłudze na infolinii - usługa w zasadzie
dopiero co ruszyła i może być nie do końca dopracowana (zauważyliście
brak informacji marketingowych na ten temat?) - niech rozwiązują
problemy teraz, bo później ich zasypie ;-)
-
5. Data: 2004-12-06 10:13:30
Temat: Re: PKO Inteligo - pierwsze wpadki
Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
Homer Simpson wrote:
> Ja proponuje zgłosić to obsłudze na infolinii - usługa w zasadzie
> dopiero co ruszyła i może być nie do końca dopracowana
oczywiscie ze zgloszone - kiedys poprawią :-)
*** blad ***