  • Data: 2004-02-14 16:21:58
    Temat: PKOK <-> WCPG - wątki także na gazeta.pl
    Od: "H." <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na Gazeta.pl tez mozna poczytac:

    585&a=10473585

    oraz

    305

    Mozna tez przeczytac list Pani Zofii (hehe), ktora jak widac dwoi sie i troi
    zeby poprawic wiezerunek PKOK gdzie tylko mozna (Pani Zofia ma ponad 50 lat i
    jest bardzo dziarska w internecie ;-)
    Link:
    585&a=10672360

    Calosc:
    Ja jestem równiez klientka tej firmy już od ponad pół roku i nie zgadzam się ze
    wszystkimi zarzutami. Pewnie że podpisując umowę od razu banki nie dały mi
    spokoju, a komornik wciąż przez kilka kolejnych miesięcy zabierał mi część
    emerytury. Ale przecież zwróciłam się do PKOK bo potrzebowałam pomocy i takową
    otrzymałam. Płacili za mnie raty i nawet jakąc tam swoją część dokładali, więc
    byli lepsi od banków gdyż zaufali kobiecie która nie dosyć nie płąciła
    terminowo swoich zobowiązań to jeszcze nie była osoba zbyt młodą. A dodatkowo
    gdy jeden z banków -nie bede podawala nazwy - założył sprawe w sadzie prawnik z
    PKOK reprezentował mnie w sadzie. A co do kolejnych zarzutów ze odsylaja do
    agencji, jeżeli drogi "sfrustrowany kliencie" pracujesz w jakiejs instutucji to
    pewnie wiesz ze niestety ale maja racje i nie moga takowych informacji udzielac
    tel ale jak bys chcial ich odwiedzic to chetnie cie przyjma. Powiem ci jeszcze
    cos zostalam oszukana przez jedna z ich agencji ktora podobno dzialala
    nielegalnie i jako równiez sfrustrowana klientka oczywiscie zaplacilam każda
    rzadana przez agencje kwote. ciesze sie tylko z tego ze gdy juz faktycznie
    trafilam do prawdziwego PKOK zostalam dobrze obsluzona. byc moze faktycznie
    niektorzy nie sa zadowoleni bo byc moze mysleli ze tak z dnia na dzien banki
    przestana do nas przychodzic a jakas firma splaci wszystkie dlugi ktorych nie
    splacili. Ale moim zdaniem gdyby PKOK tak robilo mogli by o sobie
    pisac "idioci", bo nawet ja nie chcialabym spłacić długów za osobe która dobrze
    znam a nie spąłcała wczesniej swoich zobowiazan.
    Moze za bardzo sie rozpisalam, ale ja jako osoba ktora juz cos w zyciu przezyla
    w w koncu juz mam swoje 50 lat na karku, wiem ze zeycie nie nalezy do lekkich i
    wiele razy z powodu wielu problemow odechciewa sie nawet zyc i dlatego
    chcialabym podziekowac praconikom PKOK ze sa i moga mi pomoc.
    W razie jakichkolwiek pytan sluze pomoca z...@o...pl

    Extra!! :-)