  • 11. Data: 2010-05-21 12:56:56
    Temat: Re: POLBANK 10 zł miesięcznie za posiadanie karty do kredytu bezpiecznego
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 21 Maj, 12:08, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:

    > JUż od dawna nie 5 zł. tylko 10 zł. Podwyższyli sobie o drugie tyle.

    Na ich stronie w TOiP jest wyraźnie 5zł + 5zł, jeżeli masz 5zł + 10zł
    to może reklamuj?

    > Pobierają sobie co m-c 10 zł (plus odsetki m-czne za kredyt) za samą
    > kartę niezaleznie od tego czy pobieram nią pieniądze, płacę nią, czy nie
    > korzystam z niej.

    Tak, za to, że "korzystasz z kredytu"...

  • 12. Data: 2010-05-21 16:02:41
    Od: Karol <K...@S...pl>

    W dniu 2010-05-21 11:21, Krzysiek pisze:

    > Jak się z kredytu nie korzysta to się za karte nie płaci.

    Otóż właśnie to. Plusem tego kredytu jest to, że jeżeli się z niego nie
    korzysta to nie płaci się żadnych opłat i prowizji np: za odnowienie na
    kolejny rok. Otworzyłem sobie ten kredyt jakiś czas temu w kwocie X,
    wpłaciłem na konto symboliczną złotówkę i tylko co 3 miesiące zmieniam
    hasło do logowania na stronie internetowej. Opłat zero, a poduszka
    finansowa (ot tak na wszelki wypadek) się może kiedyś przydać...

    Karol

  • 13. Data: 2010-05-21 16:25:39
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    > A nie możesz wysłać poleconym wypowiedzenia?
    > O ile wiem, to obowiązkowe łączenie usługo jest klauzulą abuzywną.
    > Bank, owszem, może dać lepsze warunki kredytu dla klientów
    > korzystających z innych produktów, ale nie ma prawa nakazywać
    > korzystania z nich.

    Podobno to jest taki kredyt, że karta jest do niego przypisana. Tak mi
    powiedział pracownik od kredytu bezpiecznego w Polbanku. Do czasu zanim
    tej karty kiedyś nie aktywowałam (leżała sobie w szufladzie), tak jakby
    karty nie było - opłaty za kartę nie było.

    --
    animka

  • 14. Data: 2010-05-21 16:28:42
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-21 12:35, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Animka"<a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Więc zastrzeż tę nową po aktywacji, nie musisz w Polbanku, możesz w
    > Polcardzie bezpośrednio.

    Jak to zrobić ?, bo nie wiem. Zastrzec jako zaginioną? Gdzie zadzwonić
    czy pójść?

    Albo spróbuj nie aktywować, choć to zapewne niczego
    > nie zmieni w Polbanku.

    Pewnie nic to nie zmieni, bo ta karta jest kontynuacją poprzedniego
    plastiku.

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-05-21 16:30:47
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-21 14:56, Krzysiek pisze:

    > Na ich stronie w TOiP jest wyraźnie 5zł + 5zł, jeżeli masz 5zł + 10zł
    > to może reklamuj?

    Ja nie mam 5+5 tylko od razu 10.

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-05-21 16:33:24
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 21 Maj, 18:02, Karol <K...@S...pl> wrote:
    > Otworzyłem sobie ten kredyt jakiś czas temu w kwocie X,
    > wpłaciłem na konto symboliczną złotówkę

    Tej złotówki tam nie musi być.

    Też kiedyś dałem sobie wcisnąć ten kredyt, nigdy z niego nie
    skorzystałem, ale zdarzyło mi sie korzystać z karty do wypłat
    większych kwot z bankomatów za granicą, po prostu potraktowałem tą ich
    kartę do kredytu jako pre-paid i przelałem odpowiednie środki. Nigdy
    żadnych opłat innych niż 10zł za wypłatę z bankomatu za granicą tam
    nie miałem.

  • 17. Data: 2010-05-21 16:34:48
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-21 18:02, Karol pisze:

> [...]
    > hasło do logowania na stronie internetowej. Opłat zero, a poduszka
    > finansowa (ot tak na wszelki wypadek) się może kiedyś przydać...

    A ja byłam taka "mundra", że nie zamknęłam tego kredytu jak wpłaciłam
    całość. Już miałam iść do punktu Polbanku załatwić formalności, ale mnie
    coś podkusiło i znowu zaczęłam korzystać.

    --
    animka

  • 18. Data: 2010-05-21 18:28:10
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Jak to zrobić ?, bo nie wiem. Zastrzec jako zaginioną? Gdzie zadzwonić czy
    > pójść?

    Tak, jako zagubioną.

    Numer do zastrzeżeń w Polcardzie to chyba +48 (22) 515 31 50. Po pewnym
    czasie Polbank "dowie się" o fakcie zastrzeżenia tej karty no i nie wiem czy
    to coś spowoduje, ale może na skutek tego przestanie się naliczać jedna albo
    obie opłaty.

    Wcześniej upewnij się czy nie ma jakichś dziwnych zapisów w TOiP dotyczących
    wydania nowej karty w miejsce zagubionej bez potrzeby jej zamawiania.

  • 19. Data: 2010-05-21 20:45:08
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-05-21 20:28, MarekZ pisze:

> [...]
    > to coś spowoduje, ale może na skutek tego przestanie się naliczać jedna albo

    Dzięki.

    > Wcześniej upewnij się czy nie ma jakichś dziwnych zapisów w TOiP dotyczących
    > wydania nowej karty w miejsce zagubionej bez potrzeby jej zamawiania.

    Pewnie wtrynią mi następną - nowiutką.

    --
    animka

  • 20. Data: 2010-05-22 08:51:26
    Od: Radoslaw Wroclawski <w...@n...pl>

    Animka pisze:
    > 10 zł miesięcznie za posiadanie karty do kredytu bezpiecznego.
    > Nawet jak się z karty nie korzysta to nie można jej zwrócić, nie można
    > jej się pozbyć. To jest chyba jakaś paranoja.
    > Jakiś czas temu pobierali co miesiąc 5 zł, potem podwyższyli opłatę o
    > drugie tyle.
    > Czy to nie jest ździerstwo?
    Moim zdaniem nie, płacisz tylko jeśli korzystasz z kredytu, nie ma
    żadnej opłaty za odnowienie kredytu jak to jest w innych bankach...

    --
    Pozdrawiam,

    Radosław Wrocławski
    http://www.kredytydlafirm.biz/