eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPOLBANK - PowiadomieniaPOLBANK - Powiadomienia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: POLBANK - Powiadomienia
    Date: Thu, 25 Feb 2010 14:52:46 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 10
    Message-ID: <hm5v3o$k50$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1267105720 20640 193.238.180.163 (25 Feb 2010 13:48:40
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Feb 2010 13:48:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:519679
    [ ukryj nagłówki ]


    Przelałam ratę na konto Polbanku przedwczoraj, a dzisiaj telefon z
    Polbanku o przypomnieniu zbliżającego się terminu zapłaty. Powiedziałam
    tej pani, że to jest denerwujące, bo myślałam, że coś się stało, ale
    podziękowałam. Za godzinę otrzymałam znowu ponaglenie, ale już w postaci
    sms-a. Jak mnie to denerwuje!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1