    From: "Bartnick" <a...@S...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: POLBANK24 - permanentna awaria?
    Date: Tue, 10 Mar 2009 11:51:03 +0100

    Witam,
    W weekend była modyfikacja systemu transakcyjnego Polbank24.
    Niestety od wczoraj system jest w kompletnej rozsypce.
    Czasami uda się zalogować, a nawet wyświetlić niektóre informacje, ale
    najczęściej jest komunikat o pracach serwisowych i prośba o skorzystanie za
    pół godziny. I tak od poniedziałku rana.
    Przelewu zupełnie nie da się wykonać.
    Infolinia nie potrafiła mi powiedzieć czy z powodu awarii Polbanku24 zwrócą,
    albo nie pobiorą kasy za przelew zlecany przez Infolinię. Poradzili mi
    jedynie żeby złożyć reklamacje po wykonaniu przelewu przez infolinię o zwrot
    opłat.
    Czy ktoś ma może informacje kiedy sytuacja się unormuje?
    Albo może ktoś ćwiczył reklamację kosztów operacji wykonywanych przez
    infolinię?
    Pozdrawiam
    Bartnick