  • 21. Data: 2008-06-12 23:52:48
    Temat: Re: PRECYZYJNE METALE - kilka slow wyjasnienia dla zainteresowanych
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kashmiri" g2rqkv$r26$...@n...interia.pl

    > Myślałem, że w nazwie jest najważniejsze, żeby dobrze oddawała swój desygnat
    > (czego ta zupełnie nie czyni), a nie to, kto ją wymyślił i ile lat temu...

    Niektórzy uważają, że jeżyk powinien być jak melodia. ;)
    I zapewniam Cię, że bardzo często miałem do czynienia
    z ludźmi, którzy w ogóle nie czytali ze zrozumieniem
    tego, co pisałem, ale wsłuchiwali się w rytmikę. :)

    W taki sposób można przemawiać do zamyślonych głupoli. :)

    Z tego właśnie powodu i u mnie ,,sztuka pisania'' ulegała zapomnieniu. ;)
    (po co pisać, skoro i tak tego nikt nie czyta ze zrozumieniem?)

    > Zresztą jak za jakiś czas przestaniesz zasypywać wszystkich w Polsce tymi
    > swoimi "metalami pre", to nazwa zniknie z dnia na dzień....

    A teraz istnieje? Chyba tylko lokalnie. :)

    -=-

    Proponuję odwiedzanie spotkań, w czasie których reklamowane są
    pościele wełniane czy stalowe garnki. Na takich spotkaniach
    padają słowa tworzone właśnie na potrzeby tych prelekcji. ;)
    Słowa, które zazwyczaj nic nie znaczą i biorą się znikąd. :)

    -=-

    Coś z Beniowskiego? Chodzi mi o to, aby język giętki powiedział wszystko,
    co pomyśli głowa. Dalej nie pamiętam. :) Jeszcze ze dwa lata temu pamiętałem
    bardzo długi fragment. :) Miałem to swego czasu jako motto w zeszycie z polskiego,
    gdzie uchodziłem za głupca. ;) (uchodziłem za głupca w ogólniaku, nie w zeszycie,
    ale gdy trafia się na czytelnika, który nie lubi czytać, nie warto się trudzić
    i wystarczy napisać ,,skrótowo'', choć i bezsensownie; gdy trafi się na czytelnika,
    można podszlifować styl, albo raczej szlifować do skutku)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2008-06-13 07:52:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 12 Jun 2008 20:39:56 +0200, sunmoon
    <n...@n...o2.nospam.pl.nospam> wrote:

    >na tej samej zasadzie sowiecki czasownik "biesiedowat'" przetłumaczono
    >(w czasie afery Oleksego) na "biesiadować", podczas gdy w rzeczywistości
    >oznacza on "rozmawiać" ("biesieda" to "rozmowa").

    W zasadzie biesiadować, to nic innego jak rozmawiać w czasie posiłku
    ;)
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 23. Data: 2008-06-13 08:25:04
    Od: grzessiek <m...@p...onet.pl>

    kashmiri pisze:

    > 'Base metal' = metal alkaliczny
    > (http://pl.wikipedia.org/wiki/Metale_alkaliczne).

    "metale alkaliczne" to "alkali metals"

    pozdrawiam, grzessiek

  • 24. Data: 2008-06-13 08:25:30
    Od: Darius <d...@y...ie>

    On Jun 12, 8:39 pm, sunmoon
    <n...@n...o2.nospam.pl.nospam> wrote:

> [...]
    > oznacza on "rozmawiać" ("biesieda" to "rozmowa").
    >
    > tak więc w ten sposób "precious" to "precyzyjny" dla inteligencji na

    lepsza inteligencja niz jej brak, gdyz analogia powoluje sie na
    rusycyzm
    a tutaj metale precyzyjne
    maja podstawe semantyczna w stopach precyzyjnych.
    I wszystko jest git.
    Nazwa sie juz przyjela.
    Oponenci spoza branzy nie stanowia market makerow, a zatem ich opinia
    jest bez znaczenia.
    Dla handlujacych metalami wiadomo o co chodzi,
    tak samo jak dla branzowcow wiadomo
    co to sa stopy precyzyjne.
    Forex jest ok.
    Inni tez.

    Darius
    Mutimedia Magazines
    http://tinyurl.com/3edako

    _______
    Stopy precyzyjne : Metale, walcówka, odlewnictwo, wyroby metalowe ...
    - [ Translate this page ]
    Stopy precyzyjne, Rosja. Wyroby produkowane i sprzedawane. Sprzedam
    towary Stopy precyzyjne, Stale i stopy metali nierdzewnych, specjalne,
    Metale, walcówka, ...
    www.ru.all-biz.info/pl/buy/goods/?category=2567 - 61k - Cached -
    Similar pages - Note this

  • 25. Data: 2008-06-13 10:50:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 13 Jun 2008 01:25:30 -0700 (PDT), Darius
    <d...@y...ie> wrote:

    >a tutaj metale precyzyjne
    >maja podstawe semantyczna w stopach precyzyjnych.

    Mhm. A teraz wyjaśnij co to są stopy precyzyjne.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 26. Data: 2008-06-13 11:14:39
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl>
    napisał w news:t7k454pb9bg5lth2k6lbio9m1gg54n555n@4ax.com...

    > Mhm. A teraz wyjaśnij co to są stopy precyzyjne.

    Mmmmmm... czy to przypadkiem są te, z których
    wytwarza się sepulki (ob.)?

    Maciek

  • 27. Data: 2008-06-13 15:04:32
    Od: "Jacolex" <j...@u...biz>

    Czemu dajecie się wkręcać trollowi?
    --
    Jacek Kochan
    www.kochan.biz

  • 28. Data: 2008-06-13 17:03:59
    Od: Darius <d...@y...ie>

  • 29. Data: 2008-06-14 20:47:00
    Temat: Re: PRECYZYJNE METALE - kilka slow wyjasnienia dla zainteresowanych [OT]
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    napisał w wiadomości news:g2s9o7$971$1@flis.man.torun.pl...

    > "kashmiri" g2roq6$opg$...@n...interia.pl

    > No nie... Aż tak źle pracują KFy?...

    No jeszcze Cię nie wrzuciłem, daję ostatnią szansę. A jak wybijesz
    Expierdowi "precyzyjne metale" ze jego zakutego łba, to nawet Cię
    zrehabilituję ;)

    > Natomiast Twoje cudzysłowy są w Polsce niepoprawne.
    > Może nie tyle w Polsce, co w polskim języku. :)

    Raczej w tradycyjnej sztuce drukarskiej. Brak wcięcia na początku akapitu
    również jest niepoprawny, mimo to Eneuel sobie nic z tego nie robi...

    k.

  • 30. Data: 2008-06-14 20:53:57
    Od: "kashmiri" <s...@a...nie.znajdziecie>

    Użytkownik "grzessiek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "metale alkaliczne" to "alkali metals"
    >
    > pozdrawiam, grzessiek

    Racja, mój błąd. Też zauważyłem poniewczasie.

    Co w niczym nie zmienia faktu, że nazwa "precyzyjne metale" jest niepoprawna
    (zła kolejność przydawki) i nieścisła (nie ma nic wspólnego z precyzją).

    k.