  • 11. Data: 2009-06-16 21:37:56
    Temat: Re: [PRESS] mBank idzie na wojne (ROR-off)
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Paweł pisze:
    > lepiej kilka piw wypic niz nie wypic :)

    To jest w sumie jedno piwo na mieście. Góra dwa. (Warszawa)

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2009-06-16 21:56:42
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:h18v9o$7hi$2@news.onet.pl

    > Nawet jeśli kogoś przekonam to rozmowa kończy się "aaaaaaaaa
    > tam, dla 15-20 zł miesięcznie nie chce mi się zmieniać banku".

    To może warto rzucić argument pokazujące te prowizje w skali dłuższego czasu
    np. roku. Jeżeli w ciągu 12 miesięcy oddaję bankowi z własnych pieniędzy
    około 200 zł to w moim przypadku jest to jedno tankowanie za free :) - IMHO
    gra warta świeczki :)

  • 13. Data: 2009-06-16 21:58:06
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:h193c2$k96$1@news.onet.pl

    > To jest w sumie jedno piwo na mieście. Góra dwa. (Warszawa)

    Jakość piwa mizerna a cena jak na zarobi wysoka - Polska :)

  • 14. Data: 2009-06-16 23:08:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" h18v9o$7hi$...@n...onet.pl

    > Ja pewnych ludzi przekonuje pokazując wprost zalety różnych banków w najprostszy
    sposób. Do tego nie jestem pracownikiem banku,
    > ani nie mam z bankami nic wspólnego poza byciem klientem więc można uznać, iż
    jestem obiektywny. Nawet jeśli kogoś przekonam to
    > rozmowa kończy się "aaaaaaaaa tam, dla 15-20 zł miesięcznie nie chce mi się
    zmieniać banku".

    15-20 zł na miesiąc można płacić bankowi i równolegle można zabić kogoś
    innego za takie pieniądze. :) Dlaczego? Bo bank to bank -- i basta!

    Taka mentalność. :) Bogatemu można oddać wszystko i nawet przeprosić go
    za to, że oddając, miało się na sobie garnitur zamiast fraka, ale biedaka
    należy zabić, gdy okaże się, że trzeba mu oddać pożyczone od niego 2 złote... :)

    bił słabych, przed mocnym się płaszczył

    To z wiersza... :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2009-06-17 07:47:03
    Od: Marx <M...@n...com>

    Sie nie wyprowadza z prostego powodu - bankomatu na osiedlu nie ma. I
    pozamiatane.
    Marx

  • 16. Data: 2009-06-18 10:34:30
    Temat: Re: mBank idzie na wojne (ROR-off)
    Od: MałgosiaK <m...@g...com>

    On 16 Cze, 23:28, Paweł <r...@1...0.0.1> wrote:

    > i te wspaniale przelewy SEPA za 5pln... ale tylko do 30 czerwca...

    Wieść niesie że opłata za SEPA zostanie bez zmian :)

    Małgorzata Kowalska

  • 17. Data: 2009-06-18 19:18:44
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
> [...]
    > około 200 zł to w moim przypadku jest to jedno tankowanie za free :) - IMHO

    Nic to nie daje. ŻADNE argumenty nie trafiają.

    Poza tym po cyrkach jakie robi np. Multibank przestałem kogokolwiek
    namawiać na jakikolwiek bank.

    --
    Mithos

  • 18. Data: 2009-06-18 19:22:22
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:h1e3v3$5vs$1@news.onet.pl

    > Poza tym po cyrkach jakie robi np. Multibank przestałem kogokolwiek
    > namawiać na jakikolwiek bank.

    Kiedy patrzę z boku na bankowe podwórko w naszym kraju dochodzę do wniosku,
    że takie działanie jest... prawidłowe. Może się mylę ale odnoszę dziwne
    wrażenie, że w tym segmencie rynku, z roku na rok zamiast być lepiej jest
    coraz gorzej...

  • 19. Data: 2009-06-18 19:33:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
> [...]
    > że takie działanie jest... prawidłowe. Może się mylę ale odnoszę dziwne
    > wrażenie, że w tym segmencie rynku, z roku na rok zamiast być lepiej jest

    U nas wszystko jest odwrotnie. Na rynku podobno kryzys, a u mnie w
    firmie tyle pracy, że aby ludzi nie zniechęcać to ostatnio były spore
    podwyżki :)

    Dla mnie zmienić konto to tak jak kupić nowe buty.

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2009-06-19 16:45:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mithos" h1e4qu$a8t$...@n...onet.pl

    > Dla mnie zmienić konto to tak jak kupić nowe buty.

    IMO kupno butów to poważna sprawa, a zmiana banku to drobnostka.
    (chyba, że się kupuje stale takie same buty -- sprawdzone przez
    wiele lat; ja tak kiedyś robiłem)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'