-
1. Data: 2005-05-31 19:31:16
Temat: PZ w Millenium
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>
Witam!
Mam pytanie: czy i jeżeli tak, to w jaki sposób _najszybciej_ i
_skutecznie_ anulować polecenie zapłaty w Millenium. Przez net nie daje
się, a linka stwierdziła, że nie można telefonicznie, lecz tylko
osobiście, w oddziale. A moja wątpliwość dotyczy tego, czy w ogóle mogę
anulować p.z. przez banku, t.j. czy nie muszę tego uczynić w firmie,
której pozwoliłem na takie regulowanie swoich rachunków (tutaj: jeden z
operatorów komórkowych, którego złodziejskich manier mam już serdecznie
dosyć; na marginesie: powinni się przemianować na "minus").
(Owo p.z. mam bodaj na 19. czerwca, czyli już niedługo, a faktura
przyszła wyssana z palca. Wolę więc anulować p.z. i zapłacić kwotę
zgodną z umową, a nie zawyżoną - jaka istnieje na fakturze i jaką mi
ściągną jeżeli tej operacji nie wykonam.)
--
Pozdrawiam
PWZ
-
2. Data: 2005-05-31 19:37:29
Temat: Re: PZ w Millenium
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
Piotr Zawadzki napisał(a):
> Mam pytanie: czy i jeżeli tak, to w jaki sposób _najszybciej_ i
> _skutecznie_ anulować polecenie zapłaty w Millenium. Przez net nie daje
> się, a linka stwierdziła, że nie można telefonicznie, lecz tylko
> osobiście, w oddziale.
No więc skoro nie da się zdalnie, to trzeba w oddziale. Może przejdzie
też listownie (ale głowy nie dam).
> A moja wątpliwość dotyczy tego, czy w ogóle mogę
> anulować p.z. przez banku,
Nie PRZEZ bank a W banku. Bank nie poinformuje wierzyciela.
> t.j. czy nie muszę tego uczynić w firmie,
> której pozwoliłem na takie regulowanie swoich rachunków (tutaj: jeden z
> operatorów komórkowych, którego złodziejskich manier mam już serdecznie
> dosyć; na marginesie: powinni się przemianować na "minus").
Jeśli odwołasz upoważnienie w banku, wierzyciel nawet nie będzie o tym
wiedzieć. Póki nie poinformujesz także jego, należności za faktury
będzie chciał pobrać zawsze zgodnie z tym PZ. Więc w Twoim interesie
jest poinformowanie wierzyciela (tzn wysyłka odwołania także do niego).
> (Owo p.z. mam bodaj na 19. czerwca, czyli już niedługo, a faktura
> przyszła wyssana z palca. Wolę więc anulować p.z. i zapłacić kwotę
> zgodną z umową, a nie zawyżoną - jaka istnieje na fakturze i jaką mi
> ściągną jeżeli tej operacji nie wykonam.)
Czyli Ciebie prócz odwołania upoważnienia do PZ interesuje także
odwołanie jednej konkretnej transakcji (masz na to 30 dni od daty
obciążenia). Chyba, że zdążysz odwołać ubezpieczenie wcześniej.
-
3. Data: 2005-05-31 19:38:20
Temat: Re: PZ w Millenium
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
Piotr Zawadzki wrote:
> osobiście, w oddziale. A moja wątpliwość dotyczy tego, czy w ogóle
> mogę anulować p.z. przez banku, t.j. czy nie muszę tego uczynić w
Idziesz do banku i juz.
O ile pamietam niestety w Millennium ta przyjemnosc ekstra kosztuje.
W Multi (chyba w mBanku tez) jest to fajnie rozwiazane, bo wycofujesz zgode
przez neta i kasa od razu jest na rachunku...
--
Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRnews.pl
Banki, karty, konta oraz public relations.
Zadbaj o swoje pieniądze!
-
4. Data: 2005-05-31 19:45:43
Temat: Re: PZ w Millenium
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>
Wojciech Nawara napisał:
(...)
> Nie PRZEZ bank a W banku. Bank nie poinformuje wierzyciela.
(...)
Dziękuję, Twoje wskazówki były b. pomocne i nieco mnie uspokoiły (po tym
jak dostałem białej gorączki otrzymawszy mocno zawyżoną fakturę. Na
marginesie: uwaga na obecne "promocje" Plus GSM - po obniżeniu
abonamentu za pomocą aneksu do umowy faktury przychodzą w 'starej'
wysokości.). Jutro biegnę do oddziału i niech mnie telefoniarze
pocałują...
--
Pozdrawiam
PWZ
-
5. Data: 2005-05-31 19:48:26
Temat: Re: PZ w Millenium
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>
Michał 'Amra' Macierzyński napisał:
> Idziesz do banku i juz.
> O ile pamietam niestety w Millennium ta przyjemnosc ekstra kosztuje.
(...)
No tak, "jak nie kijem go, to pałą"... ;-)
Dzięki za szybką odpowiedź.
--
Pozdrawiam
PWZ
-
6. Data: 2005-05-31 19:52:10
Temat: Re: PZ w Millenium
Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>
Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w wiadomości
news:429cbe10$0$2120$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Wojciech Nawara napisał:
>
> (...)
> > Nie PRZEZ bank a W banku. Bank nie poinformuje wierzyciela.
> (...)
>
> Dziękuję, Twoje wskazówki były b. pomocne i nieco mnie uspokoiły (po tym
> jak dostałem białej gorączki otrzymawszy mocno zawyżoną fakturę. Na
> marginesie: uwaga na obecne "promocje" Plus GSM - po obniżeniu
> abonamentu za pomocą aneksu do umowy faktury przychodzą w 'starej'
> wysokości.). Jutro biegnę do oddziału i niech mnie telefoniarze
> pocałują...
Troche jestes w goracej wodzie kapany.
Pierwsza faktura przychodzi w starej wysokosci a w nastepnej jest
wyrownanie.
Zawsze tak bylo w Plusie (nie twierdze ze dobrze, ale ten model tak ma)
Mozesz odwolac pojedyncza platnosc PZ, nie musisz od razu wszczynac calej
procedury odwolania upowaznienia do PZ.
Tylko... patrz wyzej - po co?
--
Pozdrowienia
--
Slawek Kos ---> s...@p...com
-
7. Data: 2005-05-31 20:28:06
Temat: Re: PZ w Millenium
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>
Slawek Kos napisał:
> Troche jestes w goracej wodzie kapany.
No może i tak...
> Pierwsza faktura przychodzi w starej wysokosci a w nastepnej jest
> wyrownanie.
> Zawsze tak bylo w Plusie (nie twierdze ze dobrze, ale ten model tak ma)
Nie bałdzo. Zmieniałem już taryfy w te i we wte (niższa -> wyższa ->
niższa) i dotąd wszystko było OK. A teraz się, psia mać, uparli.
> Mozesz odwolac pojedyncza platnosc PZ, nie musisz od razu wszczynac calej
> procedury odwolania upowaznienia do PZ.
> Tylko... patrz wyzej - po co?
W imię zasad. Nie lubię jak mi ktoś po kieszeniach grzebie.
--
Pozdrawiam
PWZ
-
8. Data: 2005-06-01 09:12:11
Temat: Re: PZ w Millenium
Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>
On 5/31/2005 10:28 PM, Piotr Zawadzki wrote:
> Slawek Kos napisał:
(...)
>
>
> Nie bałdzo. Zmieniałem już taryfy w te i we wte (niższa -> wyższa ->
> niższa) i dotąd wszystko było OK. A teraz się, psia mać, uparli.
(...)
Umowy w Plusie są tak skonstruowane, że przy przesiadaniu się ze starej
taryfy na np. Max Profit za jeden miesiąc płacisz praktycznie dwukrotnie
- jest to zgodne z tzw. regulaminem i zapisami w umowie. Rozwiązanie
takie bazuje na tzw. "darmowych minutach, które potaniały". Wystarczy
odwołać się do wykładni językowej - nie ma niczego za darmo, o czym
boleśnie sie przekonałeś.
Pzdr: Catbert