  • 1. Data: 2003-09-08 15:05:28
    Temat: PZ w VW Bank
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Czy ktos ma uruchomione PZ w VW Bank?Dzisiaj mialo zadzialac pierwszy raz,
    ale nic nie widac. Nie wiem czy w tym oflinowym systemie ta platnosc pojawia
    sie dopiero nastepnego dnia?W mBanku mam od razu,ale w VW jest o wiele
    gorzej wiec spodziewam sie opoznionej reakcji. Ktos to testowal?

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 2. Data: 2003-09-12 22:35:26
    Temat: Re: PZ w VW Bank
    Od: "seb" <n...@a...pl>

> [...]
    > sie dopiero nastepnego dnia?W mBanku mam od razu,ale w VW jest o wiele
    > gorzej wiec spodziewam sie opoznionej reakcji. Ktos to testowal?

    Urochomilem PZ z VW do Inteligo. Zlecilem - pieniazki sie nie pokazaly na
    koncie. Dzwonie do VW. Wg nich Inteligo odmowilo wyplacenia (mimo, ze
    wszystko jest w porzadku itd). Dzwonie do Inteligo - twierdza ze.... nie
    wiedza co twierdzic. (tak naprawde byla to rozmowa okolo 15 minutowa, w
    ktorej chyba musialem Pana operatora uczyc, co to jest PZ :(
    Po prostu tak jakby Inteligo ODMOWILO wyplacenia VW moich pieniedzy (a jak
    wspomnialem, dokumenty wszelkie mają)
    Po czym zlozylem reklamacje (miala byc rozpatrzona w 5 dni)
    5 dni minelo - z Inteligo ani sygnalu.
    W poniedzialek skladam kolejne PZ z VW do Inteligo. I zamierzam dokladnie
    opisac procedure na grupie.

    pzdr
    Seb

  • 3. Data: 2003-09-13 08:52:14
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    seb <n...@a...pl> napisał(a):

    > Urochomilem PZ z VW do Inteligo.
    Napisz proszę w miarę dokładnie jak się to robi.Gdzie i jakie papiery trzeba
    wysłać ?jak się to uruchamia?Czy można zlecać PZ z poziomu serwisu
    transakcyjnego VWBanku czy trzeba zawsze dzwonić?

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl
    http://www.zdrapka.gsm.prv.pl

  • 4. Data: 2003-09-13 11:13:25
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > wysłać ?jak się to uruchamia?Czy można zlecać PZ z poziomu serwisu
    > transakcyjnego VWBanku czy trzeba zawsze dzwonić?

    W segregatorze, który dają przy otwarciu konta jest druk zgody na PZ.
    Wypełniasz to podając jako konto do obciążenia numer konta Inteligo.
    Wysyłasz do VW. Oni przesyłają to do Inteligo. Dzwonisz do VW i Inteligo,
    żeby sprawdzić czy mają już papiery. Telefonicznie (tylko tak) zlecasz PZ w
    VW. W systemie transakcyjnym masz podgląd wprowadzonego przez Vlinkę/linka
    PZ, ale zlecić możesz tylko przez telefon. U mnie uruchomienie PZ zajęło
    tydzień.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-09-13 12:06:48
    Od: "seb" <n...@a...pl>

> [...]
    > PZ, ale zlecić możesz tylko przez telefon. U mnie uruchomienie PZ zajęło

    Wszystko sie zgadza, potwierdzam. A potem zadzwonilem i nie, jak pisałem,
    nie zadzialalo. Operator z Inteligo byl bezradny, wmawial mi, ze w ogole PZ
    do nich nie dotarlo. A jesli dotarlo, to NIEMOZLIWE, ze nie zrealizowali.
    Operator z VW natomiast powiedzial mi, ze dostali odmowe PZ z Inteligo.
    Wniosek - Inteligo samo nie wie, jak reaguje na PZ :((

    Seb

  • 6. Data: 2003-09-13 12:17:10
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Wniosek - Inteligo samo nie wie, jak reaguje na PZ :((

    Owszem. Jak za pierwszym razem w Inteligo powiedzieli mi, że nic nie wiedzą
    na temat mojego PZ to zadzwoniłam jeszcze raz do VW i ustaliłam kiedy
    dokładnie wysłali do nich moją zgodę (3 dni wsześniej) i w jaki sposób to
    zrobili (jakąś pocztą miedzybankową). Potem zadzwoniłam do Inteligo i
    przedstawiłam sprawę prosząc, żeby Ilinek dokładnie sprawdził, co dzieje się
    z moją zgodą. Po 15 minutach wiszenia na słuchawce okazało się, że jednak
    moja zgoda dotarła :-))) PZ działa ;-)))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-09-13 12:28:51
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bjv20u$3ck$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

> [...]
    > Ilinek dokładnie sprawdził, co dzieje się z moją zgodą. Po 15
    > minutach wiszenia na słuchawce okazało się, że jednak moja zgoda

    To ja bardzo przepraszam, ale wole zaplacic 99 groszy za przelew z Inteligo
    ;)

    --
    Robert

  • 8. Data: 2003-09-13 12:35:56
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > To ja bardzo przepraszam, ale wole zaplacic 99 groszy za przelew z
    Inteligo

    Płacenie za przelew to taka anomalia, że się poświęciłam i wykonałam 2
    telefony dodatkowe :-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-09-13 12:43:24
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bjv344$6g4$...@i...gazeta.pl,
    Glenn <g...@g...pl>:

    > Płacenie za przelew to taka anomalia, że się poświęciłam i wykonałam 2
    > telefony dodatkowe :-))))

    No tak, ale nigdy nie bedziesz pewna, czy nastepne PZ zostanie zrealizowane
    i kiedy.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2003-09-13 15:21:44
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Glenn <g...@g...pl> napisał(a):

    U mnie uruchomienie PZ zajęło
    > tydzień.
    Dziękuję Glenn! O coś takiego mi chodziło:)

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl
    http://www.zdrapka.gsm.prv.pl