    From: "Glenn" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PZ w VW Bank
    Date: Sat, 13 Sep 2003 13:13:25 +0200

    > Napisz proszę w miarę dokładnie jak się to robi.Gdzie i jakie papiery
    trzeba
    > wysłać ?jak się to uruchamia?Czy można zlecać PZ z poziomu serwisu
    > transakcyjnego VWBanku czy trzeba zawsze dzwonić?

    W segregatorze, który dają przy otwarciu konta jest druk zgody na PZ.
    Wypełniasz to podając jako konto do obciążenia numer konta Inteligo.
    Wysyłasz do VW. Oni przesyłają to do Inteligo. Dzwonisz do VW i Inteligo,
    żeby sprawdzić czy mają już papiery. Telefonicznie (tylko tak) zlecasz PZ w
    VW. W systemie transakcyjnym masz podgląd wprowadzonego przez Vlinkę/linka
    PZ, ale zlecić możesz tylko przez telefon. U mnie uruchomienie PZ zajęło
    tydzień.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn