eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPani Ilonka z Pekao SA › Pani Ilonka z Pekao SA
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pani Ilonka z Pekao SA
    Date: Mon, 8 Sep 2003 21:46:52 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 41
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179021013.chello.pl
    Message-ID: <bjimfm$4de$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179021013.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1063050550 4526 62.179.21.13 (8 Sep 2003 19:49:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 8 Sep 2003 19:49:10 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:258777
    [ ukryj nagłówki ]

    http://www1.gazeta.pl/warszawa/1,34862,1661454.html


    Nieaktualny numer zastrzegania kart Pekao SA
    Pekao SA zmieniło numery Centrum Kart i Czeków, nie poinformowało jednak o
    tym fakcie swoich klientów. Wybierając numer wydrukowany na karcie
    identyfikacyjnej, dodzwonimy się do prywatnego mieszkania.

    Naszej czytelniczce - pani Beacie (zastrzega sobie anonimowość) - bankomat
    wciągnął kartę. Postanowiła więc zastrzec ją w Centrum Kart i Czeków (CKC)
    Pekao SA. Kiedy zadzwoniła pod numer podany na bankowej karcie
    identyfikacyjnej, usłyszała: "Cześć, tu Ilonka. Nie ma mnie w domu. Zostaw
    wiadomość, a na pewno oddzwonię".

    - Przecież takich telefonów używa się w awaryjnych sytuacjach! Czy po
    stracie karty mam ruszyć na poszukiwanie pani Ilonki!? - denerwuje się nasza
    czytelniczka.

    Operator infolinii banku poinformował ją, że numer, pod który dzwoniła, jest
    nieaktualny (Pekao SA zmieniło telefony i siedzibę CKC), a ona ma starą
    kartę. - Jak to starą, skoro karta identyfikacyjna nie traci ważności? -
    dziwi się pani Beata.

    - W 1998 r. przeprowadziliśmy się do nowego budynku i nie wysyłaliśmy
    zawiadomień do każdego klienta z osobna. Niepoinformowani mogą być wszyscy,
    którzy konto zakładali przed 1998 r. - tłumaczy Wioletta Radzoch,
    rzeczniczka Pekao SA. - Ale informację o zmianie numerów podajemy na
    stronach internetowych banku. Poza tym na bankomatach są nalepki z
    właściwymi numerami telefonów - dodaje. Bank nie potrafi dziś ustalić,
    dlaczego poprzedni numer CKC nie został zastrzeżony dla innych abonentów.

    A pani Ilonka? - - Kilka razy dziennie odbieram telefony do CKC - skarży się
    właścicielka feralnego numeru.



    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1