  • 1. Data: 2009-11-14 13:56:46
    Temat: PatBank - bank banków
    Od: "Patryx" <p...@w...pl>

    Konta bankowe, kredyty, pożyczki, inwestycje, ubezpieczenia.

    Duży wybór produktów finansowych wielu banków.

    Bezpłatne doradztwo finansowe.

    Porównania i wyszukiwarki.

    www.patbank.pl

    Zapraszam.

  • 2. Data: 2009-11-14 14:43:00
    Temat: Re: PatBank - bank banków
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Patryx" news:hdmd31$lku$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Zapraszam.

    Dziękuję! PLONK!

  • 3. Data: 2009-11-14 14:44:37
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "zlotowinfo" news:hdmes2$97l$1@inews.gazeta.pl

    > też mam coś takiego
    > http://zlotowinfo.systempartnerski.pl/

    Przynajmniej nie prowadzisz tak nachalnej reklamy jak autor? :)

    > zapraszamy pozostałych ze stronami do wątku

    A można spytać po co? Będzie się reklamować czy co?

  • 4. Data: 2009-11-14 14:56:30
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 14 Nov 2009 14:56:46 +0100, Patryx napisał(a):

    Wiśniewski, ci, co cię wynagradzają, nie skasują ci może konta za spam?

    AK

  • 5. Data: 2009-11-14 18:05:21
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości
    > Dnia Sat, 14 Nov 2009 14:56:46 +0100, Patryx napisał(a):
    >
    > Wiśniewski, ci, co cię wynagradzają, nie skasują ci może konta za spam?

    "Systempartnerski" zabrania spamowania ale trzeba spamera najpierw
    podkablować do bankiera, kiedyś miał systempartnerski teraz ma MONEY'a może
    niech go ktoś podkabluje to sprawdzimy jak przywiązują wagę do spamerów w
    moneyu? :)

  • 6. Data: 2009-11-14 18:12:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "deq" <d...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > podkablować do bankiera, kiedyś miał systempartnerski teraz ma MONEY'a
    > może niech go ktoś podkabluje to sprawdzimy jak przywiązują wagę do

    Może umówmy się tak: ja go nie podkabluję, ale jeśli jeszcze raz wyśle na tę
    grupę ten pat-spam to ja go podkabluję i wtedy przetestujemy.