  • 1. Data: 2005-05-18 11:03:10
    Temat: PayPal i jedno pytanie
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Zalozmy, ze mam konto i adres w stanach, ale mieszkam w Polsce i stad
    dzialam na amerykanskim ebayu. Moge sie spodziewac problemow?

    Bartol

  • 2. Data: 2005-05-18 12:16:17
    Temat: Re: PayPal i jedno pytanie
    Od: "icoteraz" <i...@p...onet.pl>

    Ja tak mam od 3 lat.
    Zadnych problemow.

    PP daje ci karte tzw DEBIT CARD ktorej nie wysle ci do Polski.
    Chcialem by to zrobili ale nie zgodzili sie na wysylke.
    Wysla tylko na adres zarejestrowany w PP, ktory jest adresem twojego konta w
    banku

    PZDR

  • 3. Data: 2005-05-18 13:06:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > Zalozmy, ze mam konto i adres w stanach, ale mieszkam w Polsce i stad
    > dzialam na amerykanskim ebayu. Moge sie spodziewac problemow?

    Nie.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Praga%209-11.0

  • 4. Data: 2005-05-18 13:34:28
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik icoteraz napisał:
    > Ja tak mam od 3 lat.
    > Zadnych problemow.

    No to super.

> [...]
    > Chcialem by to zrobili ale nie zgodzili sie na wysylke.
    > Wysla tylko na adres zarejestrowany w PP, ktory jest adresem twojego konta w

    Pies ich drapal. I tak ja dostane. ;-)

    Bartol