  • 1. Data: 2005-05-18 11:32:55
    Temat: do kiedy kadencja RPP
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    sluchalem sobie w niedziele red. Olejnik w Radio Bzdet i zmrozilo mnie
    deczkojak Giertych Roman zaczal spisz jak to sie wymieni czlonkow KRRiTV
    i RPP i paru innych instytucji. Nawet bam sie tym nie przejal no LPR to
    raczej mizernie w sondazach ale wszystkiemu zaczal potakiwac Kaczynski
    Lech i tu juz mnie bardziej zmrozilo.

    PanTalon

  • 2. Data: 2005-05-18 12:33:35
    Temat: Re: do kiedy kadencja RPP
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-18 13:32- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    m[...], gdy pisał(a):

    Zanim zaczniesz się bać użyj googli...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 3. Data: 2005-05-18 14:14:00
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-05-18 m[...] napisał(a);

    > czlonkow KRRiTV i RPP i paru innych instytucji

    Te instytucje to sa do kasacji a nie do zmian. Ale nasi politycy
    nigyd nie zrozumieja ze im wiecej wolnosci tym lepiej i ze narod
    bedzie sie swietnie soba opiekowal jak tylko da sie nam okazje.

    Bedziemy potrafili wybrac stacje TV, ktora nam najbardziej odpowiada,
    a juz banki na pewno sie dogadaja jak sobie pozyczac hajs bez
    panstwowego posrednictwa. No ale koniec marzen, bo nadchodzi Roman -
    narodowy socjalista...

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 4. Data: 2005-05-19 11:06:16
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl> writes:

    > Te instytucje to sa do kasacji a nie do zmian.

    To pierwsze to na pewno ale obawiam sie ze obecnie likwidacja RPP
    spowodowalaby, ze stopami procentowymi zaczalby rzadzic rzad. A to
    nie byloby korzystne.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 5. Data: 2005-05-19 23:26:23
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-05-19 Krzysztof Halasa napisał(a);

    > To pierwsze to na pewno ale obawiam sie ze obecnie likwidacja RPP
    > spowodowalaby, ze stopami procentowymi zaczalby rzadzic rzad.

    Nie jestem ekonomista, ale czy ktos musi nimi sterowac? Czy nie
    lepiej aby banki same decydowaly na jakich warunkach, na jaki procent
    i komu pozyczaja pieniadze? Tak samo aby umowa z klientem decydowala
    o wysokosci oprocentowania wkladow? To byloby w pelni uczciwe i
    przejrzyste, a co o wiele wazniejsze -- pozbawione kontroli urzedasow.

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 6. Data: 2005-05-20 07:34:31
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Siedzę tak sobie i zbieram siły na jutrzejszego kaca, a tu nagle Rafał
    madDuck Ochmański <m...@W...pl> pisze:

> [...]
    >o wysokosci oprocentowania wkladow? To byloby w pelni uczciwe i
    >przejrzyste, a co o wiele wazniejsze -- pozbawione kontroli urzedasow.

    Przecież właśnie tak jest. RPP ustala stopy procentowe tylko dla NBP (i
    ktoś to musi robić). A że od tego zależą stopy w innych bankach to już
    jest działanie mechanizmów rynkowych.

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc