  • 11. Data: 2006-10-06 15:08:02
    Temat: Re: PayPal juz wyplaca w PL.
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Owszem - ale jak zauważysz, przeglądając stronę PP dedykowane strony
    > językowe ma jedynie czołówka światowej gospodarki.

    To mówi samo za siebie.

    *

  • 12. Data: 2006-10-06 23:31:20
    Od: "Piotr" <piotr@centrum_.cz>

    > To nie przewiduję by zdobyli dominującą pozycję na naszym rynku

    spokojnie, frajerow nie brakuje... ciekawie zacznie sie jak zaczna sie
    pojawiac pierwsze posty o zablokowanych kontach - typuje styczen-luty....
    Pozdr.,
    Piotr

  • 13. Data: 2006-10-07 08:24:15
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    > Jest juz mozliwe dodanie konta w Polsce (tylko w złotówkach) i wyplacanie
    > srodkow na konto. Darmowe od 500zl

    Tzn, ze moge sobie za prawie darmo przelewac pieniadze z UK do PL?? Cos za
    pieknie to wyglada...

  • 14. Data: 2006-10-09 16:03:05
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > Ja dodalem konto BZWBK w USD i jakos sie nie plul

    Owszem - dodales. Teraz zalozmy wyplacisz 200$ na konto dolarowe w BZ WBK, to
    PayPal najpierw te 200$ przelicza na zlotowki, a potem przelewa je na konto
    dolarowe w BZ WBK, ktory przelicza te zlotowki na dolary i ile dostaniesz ? hehe
    podwojne przewalutowanie cie czeka.

    Trzeba czekac, az beda subkonta w zlotowkach (12 pazdziernika podobno juz).