  • 1. Data: 2006-10-04 20:04:57
    Temat: Nordea - hipoteczny
    Od: "Cornish Pastry" <c...@n...pls.com>

    Mam zagwostkę: bezpośrednio z Nordei dostałem wstępną ofertę 210kpln /
    20l / chf - oprocentowanie LIBOR 6M + 1.1% marży (obniżona na starcie z
    1.2%, niby za wpływy miesięczne) - prowizja 2% - od razu zaznaczają do
    negocjacji. W Ekspanderze na to samo LIBOR 6M + 1% marży, ale prowizja
    2% już nie do negocjacji. Pozostałe warunki w zasadzie takie same jak
    bezpośrednio z banku.

    Co powinno się bardziej opłacac? Przy prostym porównaniu (na
    kalkulatorze smartbank.pl) i założeniu, że prowizję bezpośrednio w
    banku uda się ztargowac do 1% wychodzą prawie identyczne wysokości rat.
    Czy jest szansa wyrwac rzeczywiscie te 1% prowizji, albo stargowac
    marżę o 0,1% - czy też od razu skladac wniosek przez Ekspandera i dac
    im zarobic na tej prowizji?

    --
    cheers,
    CP

  • 2. Data: 2006-10-05 12:35:48
    Temat: Re: Nordea - hipoteczny
    Od: "crazy" <c...@p...onet.pl>

    Też staram się o kredyt 250k PLN, przedstawiono mi inną ofeertę:

    Libor 6M +0,9%.Taką dostałem ofertę.
    Przy niskim wkładze własnym dodatkowo 0,25%.

    Pozdrawiam
    C.