  • 1. Data: 2004-08-19 17:21:29
    Temat: PayPal - uzycie karty przy zakladaniu konta
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

    Cze
    Czy zadziala taki scenariusz.

    Polka pracuje w USA, ma SSN, TAX ID, konto w banku i VISE.
    Zaklada PayPala, uzywa Visy do weryfikacji, konto jest Verified i podczepia
    do PayPala konto w banku niemieckim na Moje nazwisko i adres w PL.

    Konto za 1.5 miecha zamknie i ja juz bede uzywal PayPala do eBaya i do
    przelewania kasy ka konto w DE zeby tez amerykance za bogaci nie zostali.
    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com
    http://www.Meteoryt.net
    ************************

  • 2. Data: 2004-08-19 18:30:56
    Temat: Re: PayPal - uzycie karty przy zakladaniu konta
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Witam,
    Jesli zalozy konto to na swoje nazwisko.

    Nie bedziesz mogl do niego podlaczyc konta z Niemiec na zupelnie inne
    nazwisko.
    Oni weryfikuja konto robiac dwa przelewy na pare centow i musi sie zgadzac
    imie , nazwisko i adres zalozyciela.
    ______________

    Ja mam PayPala przez kumpla z USA, z ktorego prawie nigdy nie korzystam.
    Moge Ci je oddac za 5%.

    PZDR

  • 3. Data: 2004-08-19 18:56:31
    Od: "VX" <v...@n...net>

> [...]
    >
    > Konto za 1.5 miecha zamknie i ja juz bede uzywal PayPala do eBaya i do
    > przelewania kasy ka konto w DE zeby tez amerykance za bogaci nie zostali.

    Od razu Ci je zablokuja.....

  • 4. Data: 2004-08-19 19:38:02
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

    Użytkownik "Patek" <g...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > imie , nazwisko i adres zalozyciela.
    > ______________
    >
    > Ja mam PayPala przez kumpla z USA, z ktorego prawie nigdy nie korzystam.

    5% ?
    To jakies strasznie marne wino musi byc.
    Ale coz, ludzie lubia rozne rzeczy hehehehe
    Aaaaaaaa ale jestem niedomyslny, mowisz o piwie ?
    szesciopak styknie ?

    A tak na powaznie, to hmm, czemu nie.

    Inna sprawa to wlasnie mi znajoma odpisala, bo kazalem jej zadzwonic do CITI
    Banku i jej powiedzieli ze NIE zaloza jej konta bo nie ma zielonej karty.
    Czegos tu nie rozumiem, a Ty ?

  • 5. Data: 2004-08-19 19:41:30
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net>

    > podczepia

    > Od razu Ci je zablokuja.....

    Tez tak mysle.
    No wiec zrobie inaczej.
    Co zrobi PayPal jak na jej aktualne konto w Hankook Bank, zaloze jej PayPala
    ?
    Ma tam Vise, wiec wszystko powinno grac. Nie powinni miec watow co do konta
    chyba ze im sie bank nie spodoba.

    Inna sprawa to co powiedza w PayPalu, jak wplaty beda przychodzic z mojego
    konta eBay ?

    Ostatecznie zablokuja PayPala i bede mial spokoj :)

  • 6. Data: 2004-08-19 20:18:35
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <cg2vi1$45d$1@atlantis.news.tpi.pl>, m...@m...net
    says...

> [...]
    > Banku i jej powiedzieli ze NIE zaloza jej konta bo nie ma zielonej karty.

    hmm..... to jakies dziwne... moj znajomy otwieral konto w Chase kilka
    miesiecy temy (niestety osobiscie) i nie mial zadnego problemu z
    otwarciem konta.

    Powprowadzalem dane do formularza i nawet nei bylo pytania czy jest sie
    rezydentem. Fakt, ze w jednym punktcie, dotyczacym identyfikacji pytaja
    sie o numer prawa jazdy i Z JAKIEGO stanu.... ale nic wiecej nie
    widzialem.

    Jesli pytali znajoma czy jest rezydentem .... to hehe ... jest smieszna
    sprawa (bo jak rozumiem znahoma jest na H1B albo J1)... o ile sie
    orientuje to dla celow PODATKOWYCH jest rezydentem .... natomiast dla
    celow imigracyjnych NIE jest :)
    wiec kwestia tego o co ja sie pytali. :) Choc i tak nie rozumiem
    dlaczego (nawet jesli powiedziala, ze nie jest rezydentem) nie checili
    jej otworzyc konta. Wiesz..... tak samo jak w Polsce.... centra
    telefoniczne podaja czasem bledne informacje.

    AP

  • 7. Data: 2004-08-19 20:44:41
    Od: "VX" <v...@n...net>

    > Inna sprawa to co powiedza w PayPalu, jak wplaty beda przychodzic z mojego
    > konta eBay ?
    >
    > Ostatecznie zablokuja PayPala i bede mial spokoj :)

    Zadne kombinacje eBay---->Pay pal nie przechodza. Nikt nie sprzeda ci zadnej
    rzeczy jak masz niepotwierdzony czyli unverified address (chyba, ze jakis
    idiota lasy na kada kase). Po numerach Ruskow na Pay Pal sa tak wyczuleni,
    ze jak jest choc 1% watpliowsci od razu blokada.