  • 1. Data: 2004-08-19 15:11:58
    Temat: mbank-telefoniczne ankiety?
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    czesto sie zdarza, ze ilekroc zadzwonie (po jakas blachostke zreszta) i
    dysponent zalatwi mnie szybko i sprawnie, to po kilku dniach mam telefon, ze
    robia ankiete zadowolenia - kilka krotkich pytan. ale jak sie zetne z
    dysponentem - byl dla mnie niemily czy po prostu niekompetentny, to potem
    nie dzwonia nigdy.

    czy wy tez tak macie? ciekawa jestem, czy to przypadek, ze dzwonia tylko,
    jak jest dobrze, choc nie widze sensu takiego dzialania.

  • 2. Data: 2004-08-19 15:16:16
    Temat: Re: mbank-telefoniczne ankiety?
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Ruua wrote:

    > czy wy tez tak macie? ciekawa jestem, czy to przypadek, ze dzwonia tylko,
    > jak jest dobrze, choc nie widze sensu takiego dzialania.

    do mnie nigdy nie dzwonili
    a sens jest taki że utwierdzają przełożonych o wysokiej jakości swojej
    pracy :D

    --
    rufio.pzdr();

  • 3. Data: 2004-08-19 15:39:44
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Aug 2004 17:11:58 +0200,
    osoba podpisana: Ruua <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>
    napisała:
    [...]
    > czy wy tez tak macie? ciekawa jestem, czy to przypadek, ze dzwonia tylko,
    > jak jest dobrze, choc nie widze sensu takiego dzialania.

    Nigdy do mnie w ten sposób nie dzownili.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    yo-yo, n.:

  • 4. Data: 2004-08-19 16:44:41
    Od: "SEBEK" <s...@p...onet.pl>

    > czy wy tez tak macie? ciekawa jestem, czy to przypadek, ze dzwonia tylko,
    > jak jest dobrze, choc nie widze sensu takiego dzialania.

    Mbank to najgorszy dyskont. Byłem z niego ciągle niezadowolony i dzwoniłem z
    opieprzem, ale nigdy do mnie z tem nie dzwonili.
    Zmieniłem bank na lepszy (nie powiem który bo posądzom mnie o ValenizarstWo)
    i tera mam spokój. Ani ja do nich nie dzwonie, ani oni do mnie.

    Seba

  • 5. Data: 2004-08-20 09:26:48
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "SEBEK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mbank to najgorszy dyskont.
    > Zmieniłem bank na lepszy (nie powiem który bo posądzom mnie o
    ValenizarstWo)

    Jeżeli mBank nazywasz dyskontem, to ciekawe jak nazywasz VWBank? Parabank?
    ;)

    Pzdr
    Andriej Uljanow
    www.kombinatoryka.w.pl

  • 6. Data: 2004-08-20 13:23:45
    Od: "Maxcius" <m...@p...onet_spam_niet_.pl>

    Użytkownik "SEBEK" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zmieniłem bank na lepszy (nie powiem który bo posądzom mnie o
    ValenizarstWo)

    Ekhm, o co cie maja niby posadzic?

    Maxcius

  • 7. Data: 2004-08-20 13:39:10
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    Maxcius

    > ValenizarstWo)
    >

    > Ekhm, o co cie maja niby posadzic?

    zapomniał spacji powstawiać - to miały być dwa czasowniki oraz "i" jako
    łącznik.
    tylko nie wiem co to jest "zarstWo" :)

    no i "posądzom" - też nie wiem - może miało być: posądzą?
    ... ale podczas "Valeni" o ortografi zapomnieć może :)))

    pozdrawiam
    zbyszko janke

  • 8. Data: 2004-08-20 14:50:17
    Od: yayco <i...@s...com>

    Był(a) to - jak się zdaje- piątek, cyfrowe zegarki pokazywały, jak raz,
    15:39,kiedy janke napisał(a):

    > tylko nie wiem co to jest "zarstWo" :)

    ...może szło o jedzenie wielorybów?

  • 9. Data: 2004-08-20 22:00:16
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nigdy do mnie w ten sposób nie dzownili.

    kurcze - zaczyna mnie to dziwic. do mnie dzwonili z 5 razy, ale pytania byly
    b.ogolne i dotyczyly obslugi, a nie np. proby wyludzenia ode mnie danych...

  • 10. Data: 2004-08-20 22:01:34
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

> [...]

    ValenizarstWo)
    > i tera mam spokój. Ani ja do nich nie dzwonie, ani oni do mnie.

    mam r-k w mbanku i w wv. przez vw robie p/p, ktorych mam sporo mcznie. i
    musze szczerze powiedziec, ze bezplatne telefony i bezplatna infolinia, to
    jedyne plusy w stosunku do mbanku.