  • 1. Data: 2010-02-16 12:11:05
    Temat: PayPass jako mikrokredyt
    Od: z...@o...pl

    karta paypass zbliżeniowa, limit nieautoryzowany
    np. 50zł, na koncie +0,01 transakcja 49,99zł

    czy da się nią zapłacić (wywołać debet 49,98zł )?

  • 2. Data: 2010-02-16 12:26:52
    Temat: Re: PayPass jako mikrokredyt
    Od: BK <b...@g...com>

    On 16 Lut, 13:11, z...@o...pl wrote:
    > karta paypass zbliżeniowa, limit nieautoryzowany
    > np. 50zł, na koncie +0,01 transakcja 49,99zł
    >
    > czy da się nią zapłacić (wywołać debet 49,98zł )?
    >
    > --

    Kazda karta debetowa sie da :)

  • 3. Data: 2010-02-16 12:46:04
    Od: z...@o...pl

    > Kazda karta debetowa sie da :)

    ???

    przecież brak wystarczających środków i
    transakcja _powinna_ być odrzucona?

  • 4. Data: 2010-02-16 12:49:01
    Od: BK <b...@g...com>

    On 16 Lut, 13:46, z...@o...pl wrote:

    > ???
    >
    > przecie brak wystarczaj cych rodk w i
    > transakcja _powinna_ by odrzucona?
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl

    Mhm teoretycznie tak ale sa mozliwe zbiegi pewnych okolicznosci
    powodujace wystapienie debetu. Np. teoretycznie blokade srodkow po
    autoryzacji zaklada sie na X dni, w tym czasie jesli nie przyjdzie
    rozliczenie to blokada spada i srodki sa do dyspozycji. Ty je
    wydajesz, a po kolejnym dniu przychodzi rozliczenie - masz za malo
    srodkow na koncie i wpadasz w debet.

    To czasami sie zdarza. Oczywiscie jakis promil wszystkich transakcji
    ale sie zdarza.

    Kolejna sytuacja to transakcje off-line. Tez moga zdebetowac konto bo
    nie ma autoryzacji.

  • 5. Data: 2010-02-16 12:58:12
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    W dniu 2010-02-16 13:49, BK pisze:
    > On 16 Lut, 13:46, z...@o...pl wrote:

    > Kolejna sytuacja to transakcje off-line. Tez moga zdebetowac konto bo
    > nie ma autoryzacji.

    Paypass przynajmniej w Żabcie nie idzie offline, bo mi ostatnio
    odrzuciło transakcję.

  • 6. Data: 2010-02-16 20:43:00
    Od: BK <b...@g...com>

    On 16 Lut, 13:58, SpeX <s...@v...pl> wrote:

    > Paypass przynajmniej w Żabcie nie idzie offline, bo mi ostatnio
    > odrzuciło transakcję.

    Co w zaden sposob nie zmienia faktu, ze co do zasady moze pojsc off-
    line ;)