  • 1. Data: 2009-11-24 15:01:18
    Temat: PayPass w Polbanku - "nalepka" na komórce
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    jak w temacie, co sądzicie o tym pomyśle?

    http://prnews.pl/polbank-efg/minikarta-era-paypasstm
    -trafi-na-rynek-w-grudniu-46239.html

    mnie rozwala to, że właśnie Polbank wprowadza takie rozwiązanie, który w
    zasadzie innowacjami nie grzeszy; prędzej spodziewałbym się, że BZWBK
    lub któryś z klonów BRE wprowadzi taki ficzer w swojej ofercie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-11-24 16:57:07
    Temat: Re: PayPass w Polbanku - "nalepka" na komórce
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    RobertS wrote:
    > jak w temacie, co sądzicie o tym pomyśle?
    >
    > http://prnews.pl/polbank-efg/minikarta-era-paypasstm
    -trafi-na-rynek-w-grudniu-46239.html

    troche na sile przywiazuja ja do telefonu, ciekawe czy rozmiary pozwalaja na
    umieszczanie
    jej w wiekszosci telefonow, jesli nie to fajna by byla opcja dziurki pozwalajacej na
    doczepienie do kluczy jak brelok

  • 3. Data: 2009-11-24 17:20:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > pozwalaja na umieszczanie
    > jej w wiekszosci telefonow, jesli nie to fajna by byla opcja dziurki

    no wlasnie, czy musi byc przyczepiona do telefonu? poza tym przeciez w
    salonie nie beda jej przyklejac, a jak dostaniesz do domu to przyczepisz
    tam gdzie bedziesz chcial ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-11-24 18:57:49
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    RobertS wrote:

    > salonie nie beda jej przyklejac, a jak dostaniesz do domu to przyczepisz
    > tam gdzie bedziesz chcial ;-)

    ale nie wszedzie sie da przykleic, a po samodzielnym zrobieniu dziurki moze
    nie dzialac :)

  • 5. Data: 2009-11-24 20:07:36
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ale nie wszedzie sie da przykleic, a po samodzielnym zrobieniu dziurki moze
    > nie dzialac :)

    jak wiesz gdzie zrobic dziurke to bedzie dzialac ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-11-24 20:10:40
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 24 Lis, 19:57, MarcinF <m...@i...pl> wrote:

    > ale nie wszedzie sie da przykleic, a po samodzielnym zrobieniu dziurki moze
    > nie dzialac :)

    To przyklej na kawałek plastiku i w tym plastiku zrób dziurkę nie
    dziurawiąc naklejki :P

  • 7. Data: 2009-12-06 14:00:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > mnie rozwala to, że właśnie Polbank wprowadza takie rozwiązanie, który w
    > zasadzie innowacjami nie grzeszy; prędzej spodziewałbym się, że BZWBK lub
    > któryś z klonów BRE wprowadzi taki ficzer w swojej ofercie...

    http://www.zblizak.pl/

    MK