  • Data: 2011-01-23 17:28:39
    Temat: Paypal
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę dodać kartę do Paypala, ale wydaną na kogoś innego niż
    zarejestrowane w Paypalu konto. Czy istnieje możliwość weryfikacji tych
    danych pod kontem zgodności? Czy taka transakcja przejdzie bez problemu.
    Kwota niewielka, rzędu 10 EUR.

    Ciekawi mnie też, jakie dane widzi odbiorca. Czy widzi co najmniej imię
    i nazwisko płacącego, czy tylko email?

    Ostatnie pytanie, to czy uda się zrobić taki trik z Paypal US - czyli
    dodać kartę wydaną przez polski bank z amerykańskim adresem billingowym
    i innym nazwiskiem. A może to zupełnie nie ma znaczenia w którym paypalu
    zostało zarejestrowane konto?