  • Data: 2011-01-25 19:12:13
    Temat: Re: Paypal
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/25/2011 12:44 PM, kashmiri wrote:
    > witek<w...@g...pl.invalid> dared to write:

    > Kodu z opisu transakcji.
    > Dwie kwoty są przy weryfikacji konta bankowego w UK i USA oraz brytyjskich kart
    Maestro/Switch.

    a juz nie pamietam, dawno to było.

    > Zwykle właśnie sprawdza - nazwisko jest konieczne do transakcji online. Do tego w
    niektórych państwach (UK i USA) sprawdza zgodność adresu karty.

    zwykle właśnie nie sprawdza, tylko pisze, ze sprawdza.

    w poprzednim miesiacu znajomy zrobił sobie parę zakupów moją kartą ale
    ze swoim nazwiskiem, swoim adresem i tylko moim numerem karty. pies z
    kulawą nogą się nie zainteresował.

    do transakcji online jest potrzebne dokładnie tyle samo co do transakcji
    offline, a czasami nawet mniej czyli numer karty i data waznosci. Cała
    reszta może, ale nie musi być i zwykle własnie nie jest.

    Zreszta od roku robie juz zakupy online z data waznosci 2009, bo mi sie
    nie chce zmienic w ustawieniach i jak do tej pory ani amazon, ani paypal
    ani wydawca karty nie kiwnęli palcem. wszystko chodzi jak nalezy.

    > Tak kiedyś było, potem ZTCP coś się pozmieniało, bo pamiętam że do któregoś z moich
    zagranicznych PP nie mogłem dodać polskiej karty. Trzeba popróbować.

    > Acha, PP od razu widzi, że karta jest w PLN, i w tej walucie dokonuje obciążenia
    weryfikacyjnego.

    nie wiem czy do konca tak jest,
    tylko raczej po numerze karty odnajduje konto i dokonuje obciązenia w
    walucie kraju w ktorym jest to konto.
    Zauważ, ze jednej karty nie możesz podpiąć do dwóch kont, wiec z
    przypisaniem konta paypal po numerze karty nie ma problemu.

    masz polską karte walutową np. w euro podpiętą do polskiego paypal?
    próbowałeś czy pójdzie w euro czy w złotówkach?
    stawiam, ze jednak w złotówkach.

    > Inaczej. Zablokują wpłaty na konto oraz większość modyfikacji (dodawanie i usuwanie
    kart, kont, adresów) z wyjątkiem dodawania nowych adresów email - do czasu, aż sprawę
    wyjaśnisz (trwa miesiącami).

    a to różnie, w zależności od "wagi problemu".

    ale fakt, ze w ramach kryzysu trochę zmiękli z zasadami.