eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPaypal, Inteligo - podwojna blokada na koncie › Paypal, Inteligo - podwojna blokada na koncie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.task.gda.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: wiktor <...@i...invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Paypal, Inteligo - podwojna blokada na koncie
    Date: Mon, 31 Mar 2008 01:02:00 +0200
    Organization: ATMAN
    Lines: 11
    Message-ID: <1...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: staticline17887.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1206916376 10658 85.89.187.83 (30 Mar 2008 22:32:56 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Mar 2008 22:32:56 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:442473
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    po dzisiejszej transakcji w systemie PayPal zauważyłem, że na koncie
    Inteligo, w zakładce "Środki zablokowane na rachunku", mam dwie blokady
    "Płatność kartą" na tę samą kwotę. Wcześniej mi się to nie zdażyło, a
    płaciłem PP już kilkanaście razy.
    Czy tylko na błędnej blokadzie się skończy, czy też mogę się spodziewać, że
    potrącą mi 2x więcej? Może za wcześnie się martwię, ale chciałbym w miarę
    szybko zareagować jakby co. Czy taka podwójna blokada to błąd PayPala, czy
    Visy? U kogo mi to przyjdzie reklamować? :)
    Dzięki za sugestie.
    wiktor

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1