  • Data: 2004-10-17 18:20:21
    Temat: Paypal a Polska
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc
    Czy to nie wkurzające ze paypal jest ciagle niedostepony w Polsce?
    Najbardziej irytuje mnie to ze w Ekwadorze jest, w Malezji jest a u nas nie
    ma :(

    Dlatego mysle, ze moze przydałaby sie jakas akcja lobbingowa w sprawie
    uruchomienia serwisu w Polsce.
    Postanowilem zrobic stronke, na ktorej można poczytac o Paypal oraz pobrac
    gotowe listy protestacyjne i wysłac do paypala.
    Stronka jest jest prawie gotowa (bez bajerów ale liczy sie przeciez
    informacja) i mam prośbe - czy możecie pomóc mi przygotowac kilka wersji
    e-maili (po angielsku) lobbigujących lub protestujących, które bedzie można
    wysyłac?
    Znam troche angielski, ale wymyslanie wolno mi idzie :-)

    Mail do mnie: r...@w...pl

    pozdrawiam
    Alexx