eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPaypal - logowanie dwustopniowe?Paypal - logowanie dwustopniowe?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.new
    s.xs4all.nl!news.uzoreto.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com
    !peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Paypal - logowanie dwustopniowe?
    Date: Fri, 16 Apr 2021 23:41:45 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: Avast (VPS 210415-2, 2021-04-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 23
    Message-ID: <607a0491$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.91.45
    X-Trace: 1618609297 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 516 89.64.91.45:36952
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1872
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:656414
    [ ukryj nagłówki ]

    Paypal też musi mieć wielostopniowe logowanie wg sPSD2?
    To już jest plaga, Allegro podobno też stosuje (bankiem jest)?

    Logując się zażądał silnego uwierzytelnienia. Jeszcze rok temu
    nie żądali, wystarczyło hasło.
    Dają wybór: a) przyślą kod SMS-em albo b) zadzwonią i trzeba
    będzie podać kod który za chwilę wyświetlą.

    Pytania:
    1. Ktoś przerabiał opcję b)? Z jakiego nr dzwonią i w jakich
    godzinach czynna usługa? Automat?
    2. Czy nr tel. był obowiązkowy w PP? Nie pamiętam czy podawałem
    a jeżeli tak to który - sprawdzenie po zalogowaniu...
    3. Ile razy można się pomylić?

    Z powodu totalitarnego przymusu rejestracji pre-paidów pozbyłem
    się większości numerów (tzn. nie pozbyłem, oni mi zablokowali,
    z pustymi kontami wprawdzie...).
    Wkurzające, że zmieniają zasady, które mogą uniemożliwić dostęp
    do konta.

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1