  • 1. Data: 2006-10-12 20:01:12
    Temat: Paypal po polsku
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Właśnie dostałem maila, że serwis Paypal'a jest po polsku, co zapewne
    ucieszy nieangielskojęzyczne osoby.

    Pzdr: Witek

  • 2. Data: 2006-10-13 10:00:46
    Temat: Re: Paypal po polsku
    Od: chrabcio <s...@t...pl>

    Catbert napisał(a):
    > Właśnie dostałem maila, że serwis Paypal'a jest po polsku, co zapewne
    > ucieszy nieangielskojęzyczne osoby.
    >
    > Pzdr: Witek

    Ucieszy w czym? Kogo? Kogoś kto nie znał na tyle angielskiego że mu to
    przeszkadzało w zzarejestrowaniu się na PP? Ci co mają paypala
    otrzymali tego samego maila co Ty, zakładasz że są tu osoby potrafiące
    skonfigurować klienta poczty ale nie znające podstaw języka
    angielskiego? mysz w ci.ie ? bez sensu....

    nei mówiąc o głównej zmianie o której mowa kilka postów wyżej/niżej
    doczytałeś ? jest po polsku tu i w nowym serwisie PP..

    MSPANC

    --
    chrabcio

  • 3. Data: 2006-10-13 10:58:52
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    chrabcio napisał(a):

> [...]
    >
    > nei mówiąc o głównej zmianie o której mowa kilka postów wyżej/niżej
    > doczytałeś ? jest po polsku tu i w nowym serwisie PP..

    Ach te emocje...

    Tutaj nie ma żadnych osób, są jedynie takie, które czytają, co inne
    napiszą - albo same coś piszą.

    Jesteśmy "w komputerze" Szanowny Kolego.

    Wyobraź sobie, że są osoby, które maila nie dostały, bo np. nie
    korzystały z serwisu z powodu bariery językowej.
    Może tych osób jest 5, może 200 - nie wiem, nie męczy mnie to.

    Polecam Melissę, jazdę na rowerze i kąpiele błotne.

    Czyżby jakaś wtopa na Forexie tak dziłała na nerwy ? :)))

  • 4. Data: 2006-10-13 11:00:41
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    chrabcio napisał(a):

> [...]
    >
    > nei mówiąc o głównej zmianie o której mowa kilka postów wyżej/niżej
    > doczytałeś ? jest po polsku tu i w nowym serwisie PP..

    Tutaj nie ma żadnych osób, są jedynie posty tych, którzy coś napisali.

[...]

    Czyżby jakaś wtopa na Forexie tak działała na nerwy ? :)))

  • 5. Data: 2006-10-14 05:07:27
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    Catbert wrote:
> [...]

    A ja wciaz nie moge dodac kredytowki Visa Classic Multibanku :( Ktos
    mial podobne problemy i udalo mu sie je rozwiazac? Gdzie interweniowac i
    czy to ma w ogole sens - w Multi czy w PayPal-u?

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko
    GG 3115539

  • 6. Data: 2006-10-14 06:35:24
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Michal Raczko napisał(a):

    > A ja wciaz nie moge dodac kredytowki Visa Classic Multibanku :(

    Ciekawe. Moja została dodana swego czasu bez żadnego problemu. Zapłać nią
    gdzieś to wtedy powinna się pojawić w profilu konta

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2006-10-14 07:44:10
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "Michal Raczko" <U...@p...pl> wrote in message

    > A ja wciaz nie moge dodac kredytowki Visa Classic Multibanku :( Ktos mial
    > podobne problemy i udalo mu sie je rozwiazac? Gdzie interweniowac i czy to
    > ma w ogole sens - w Multi czy w PayPal-u?

    Visa Classic Multibanku to NIE jest kredytowka.

  • 8. Data: 2006-10-14 07:59:32
    Od: "Slavekk" <s...@W...gazeta.pl>

    Marek Ciszewski <sp**yogin**am@astercity.net> napisał(a):

    > "Michal Raczko" <U...@p...pl> wrote in message

    > Visa Classic Multibanku to NIE jest kredytowka.

    Zależy która...
    Np. to co tam się nazywa Visa Credit to jet oczywiście normalna Visa Classic
    i JEST kartą kredytową.

    Slavekk

  • 9. Data: 2006-10-14 08:20:17
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "Slavekk" <s...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > Zależy która...
    > Np. to co tam się nazywa Visa Credit to jet oczywiście normalna Visa
    > Classic
    > i JEST kartą kredytową.

    Visa Credit to Visa Credit a Visa Classic to Visa Classic (chociaz obie sa
    na C). Visa Classic Multibanku to debetowka.

  • 10. Data: 2006-10-14 11:13:37
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Marek Ciszewski napisał(a):
    > "Slavekk" <s...@W...gazeta.pl> wrote in message

    > Visa Credit to Visa Credit a Visa Classic to Visa Classic (chociaz obie sa
    > na C). Visa Classic Multibanku to debetowka.

    Z punktu widzenia Paypal'a kredytowość karty nie ma znaczenia - mnie
    "przyjęło" prepaida money.pl (BZWBK).

    Przyczyną nie przyjmowania może być niezgodność danych z tymi, jakie ma
    bank.

    Np. Jan Maria Rokita i Jan M. Rokita i Jan Rokita to trzy całkowicie
    różne osoby.

    Pzdr: Witek