  • 1. Data: 2002-08-21 06:48:49
    Temat: [PeKaO] CKC wczoraj padło ?
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    Wczoraj chciałem zapłacić w Mebloataku w W-wie za jakieś drobiazgi.(ca 207
    zł )
    Niestety "błąd switcha lub centrum" lub jakoś podobnie.
    Moja kobieta chciała swoim Rajfajzenem - to samo.

    Czy ktoś ma podobne doświadczenia.

    --
    K.J.O.N.C.A:Kinetic Journeying Observation and Nocturnal Calculation Android

  • 2. Data: 2002-08-21 08:47:42
    Temat: Re: [PeKaO] CKC wczoraj padło ?
    Od: "Garr Anonim" <l...@k...lublin.pl>

    to jest calkiem mozliwe, kiedy korzystam ze swojej VE mBanku w terminalach
    Pekao tez pada :))

    a pare dni temu byl wlam, widzieliscie

    pozdrawiam
    Lukasz
    www.garbal.prv.pl
    #test it, czy widac pod linuxem i BeOS?#