  • 11. Data: 2007-03-08 08:16:53
    Temat: Re: PeKaO SA -dziadowski bank!;-(
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Ty jesteś dupa.
    > Coś nie zadziałało, złóż reklamację, a nie płacz jaka jakas sierota
    > obrzygana na grupach dyskusyjnych.

    Witek, masz okres?
    A może wiosenne bezmózgowie cię dopadło?;-P

  • 12. Data: 2007-03-08 10:21:21
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > Witek, masz okres?
    > A może wiosenne bezmózgowie cię dopadło?;-P

    Nie.
    Po prostu nie cierpię jak ktoś z małej sprawy, którą można załatwić szybko i
    bezboleśnie robie wielkie halo.
    Wyłazi na ulice i wrzeszczy jak moherowy beret.
    Post informujący, że gdzies tam kasa zaginęła i bank nie może ją znaleźć i
    pytaniem co teraz robić jest jak najbardziej na miejscu.
    Post z kretyńskimi uwagami, że bank jest do dupy, bo pani w okienku krzywo
    się na mnie popatrzyła przyprawia mnie o mdłości.
    Jak ktoś jest sierota i nie potrafi złożyć normalnej reklamacji tylko od
    razu się drze w niebogłosy nie powinien zakładac sobie konta w banku.
    Też miałem różne przekrety i w pekao i w inteligo i w lukasie i mbanku i
    złożenie konkretnej reklamacji, tudzież korespondencja pocztą wewnętrzną
    bardzo szybko rozwiązywała problemy łącznie z przesyłaniem przez banku
    wielkich przeprosin wraz z upominkami dla całej rodziny.

  • 13. Data: 2007-03-08 10:30:42
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2007-03-07 23:57, p47 napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Nie podoba się Ci moja wypowiedź, to nie płacz jaka jakas sierota obrzygana
    > na grupach dyskusyjnych, tylko nie czytaj jej, wsadź mnie do KF, a nie
    > pouczaj (bo jakie masz do tego prawo!) co mam tu pisac!

    Za pewnym klasykiem z p.m.s:
    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )wilgnet(kropka)gliwice(kropek)pl

  • 14. Data: 2007-03-08 10:48:17
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    witek wrote:

    > Czego nie było?
    > Pekao chyba było pierwsze, które oferowało dostep do konta przez interent.
    > O Centrum bankowości elektronicznej i telepekao słyszałeś kiedykolwiek?

    Tutaj trochę skróciłem. Chodziło mi o funkcjonalność i cenę dlatego dla
    mnie "nie było" i w sumie nie ma! Właśnie popatrzyłem na stronę zwykłe
    konto 8,50 zł i za przelew 0,99zł to jakiś archaizm w czystej postaci.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 15. Data: 2007-03-08 10:55:27
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    witek wrote:
    > Nie.
    > Po prostu nie cierpię jak ktoś z małej sprawy, którą można załatwić szybko i
    > bezboleśnie robie wielkie halo (...)

    On nie robi wielkiego "halo" tylko informuje innych, którzy przeczytają
    a będą chcieli mieć coś wspólnego z tym bankiem żeby się dobrze
    zastanowili. W pierwszym poście nie widzę żadnych żali poza tym jak
    autor piszę dalej podjął kroki (ponowna wizyta w banku) w celu
    wyjaśnienia i echo nikt nic nie wiem. On z małej sprawy nic nie robi co
    najwyżej Ty.

    PS. Nie wyobrażam sobie bardziej trywialnej sprawy niż wpłacenie
    pieniędzy na konto i zalogowanie się przez www i ich zobaczenie na nim -
    a jednak pko sa potrafi i w tej materii zadziwić.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 16. Data: 2007-03-08 11:07:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    witek wrote:
    [...]

    > Czego nie było?
    > Pekao chyba było pierwsze, które oferowało dostep do konta przez interent.
    > O Centrum bankowości elektronicznej i telepekao słyszałeś kiedykolwiek?

    Nie Pekao tylko łódzki PBG (?), przejęty przez Pekao. No i było to
    zrobione jako odrębny oddział, więc do normalnego eurokonta raczej
    dostępu przez internet nie dało się zrobić. Tak samo jak przez długi
    czas do zwykłego superkonta nie miałeś dostępu przez internet. I małe
    znaczenie miało, ze było inteligo i ePKO

    Reszta się zgadza.

    KJ

  • 17. Data: 2007-03-08 11:15:00
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message

    > Tutaj trochę skróciłem. Chodziło mi o funkcjonalność i cenę dlatego dla
    > mnie "nie było" i w sumie nie ma!

    A co takiego nie ma w pekao a jest w innych?

  • 18. Data: 2007-03-08 11:17:32
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > witek wrote:
    > [...]
    >
    > Nie Pekao tylko łódzki PBG (?), przejęty przez Pekao.

    Zgadza się.
    > No i było to zrobione jako odrębny oddział, więc do normalnego eurokonta
    > raczej dostępu przez internet nie dało się zrobić.

    Ale bez problemu można było tam eurokonto przenieść.

  • 19. Data: 2007-03-08 11:28:16
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    witek wrote:
    > "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    [...]

    > Ale bez problemu można było tam eurokonto przenieść.

    No z tym "bez problemu" to nie byłbym taki pewien. Nie pamiętam czy tu,
    czy na innych listach całkiem sporo było narzekań, zwłaszcza przy
    kontach firmowych.

    KJ

  • 20. Data: 2007-03-08 12:07:25
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    witek wrote:
    > "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message

    > A co takiego nie ma w pekao a jest w innych?

    Wtedy nie można było mieć do eurokonta dostęp przez www - trzeba było
    zakładać nowy czy tam przerabiać - dla mnie to było lekką paranoją, więc
    wolałem mieć konto w banku gdzie aktywacja/deaktywacja kanałów dostępu
    jest w miarę prosta.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski