eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPeKaO SA -dziadowski bank!;-(Re: PeKaO SA -dziadowski bank!;-(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!not-for-mail
    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PeKaO SA -dziadowski bank!;-(
    Date: Thu, 8 Mar 2007 04:21:21 -0600
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <esonu1$rne$1@news.interia.pl>
    References: <esnf4r$9qv$1@news.interia.pl> <1...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: adsl-71-157-170-100.dsl.stlsmo.sbcglobal.net
    X-Trace: news.interia.pl 1173349121 28398 71.157.170.100 (8 Mar 2007 10:18:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Mar 2007 10:18:41 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-Priority: 3
    X-Authenticated-User: witek7205 % interia+pl
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:409801
    [ ukryj nagłówki ]


    "S.T." <n...@p...onet.pl> wrote in message
    news:131a.00000025.45efc674@newsgate.onet.pl...
    >> Ty jesteś dupa.
    >> Coś nie zadziałało, złóż reklamację, a nie płacz jaka jakas sierota
    >> obrzygana na grupach dyskusyjnych.
    >>
    > Witek, masz okres?
    > A może wiosenne bezmózgowie cię dopadło?;-P

    Nie.
    Po prostu nie cierpię jak ktoś z małej sprawy, którą można załatwić szybko i
    bezboleśnie robie wielkie halo.
    Wyłazi na ulice i wrzeszczy jak moherowy beret.
    Post informujący, że gdzies tam kasa zaginęła i bank nie może ją znaleźć i
    pytaniem co teraz robić jest jak najbardziej na miejscu.
    Post z kretyńskimi uwagami, że bank jest do dupy, bo pani w okienku krzywo
    się na mnie popatrzyła przyprawia mnie o mdłości.
    Jak ktoś jest sierota i nie potrafi złożyć normalnej reklamacji tylko od
    razu się drze w niebogłosy nie powinien zakładac sobie konta w banku.
    Też miałem różne przekrety i w pekao i w inteligo i w lukasie i mbanku i
    złożenie konkretnej reklamacji, tudzież korespondencja pocztą wewnętrzną
    bardzo szybko rozwiązywała problemy łącznie z przesyłaniem przez banku
    wielkich przeprosin wraz z upominkami dla całej rodziny.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1