  • 1. Data: 2010-05-14 07:27:29
    Temat: Pekao S.A. - BŁĄD w systemie naliczania odsetek KK
    Od: Adam Kostorz <a...@n...pl>

    Witam,

    Miesiąc temu pisałem na grupie o mocno zawyżonych odsetkach na KK PEAKO
    SA Silver. Tutaj link do wątku: http://tinyurl.com/2ckryg2

    W skrócie: został dokonany przelew z karty kredytowej, po czym spłata
    została dokonana 3 dni później. Bank naliczył jednak odsetki od dnia
    wypłaty do zamknięcia cyklu, czyli za ok 21 dni - co jest niezgodne z
    ich regulaminem. Kwota była zawyżona około 5x. Złożyłem reklamacje.

    Dostałem informację (na razie telefoniczną), że reklamacja będzie
    uznana, a na konto zwrócono sporną kwotę. Z rozmowy wynikało, że jest
    błąd w systemie naliczana odsetek i na razie jedyne obejście to po
    spłacie kontakt z infolinia (sic!). Można z dużym prawdopodobieństwem
    powiedzieć, że dotyczy to WSZYSTKICH POSIADACZY KK w Pekao S.A. Osobom,
    które robiły takie operacje proponuje skontrolowanie wyciągów.

    Adam