  • 1. Data: 2010-05-14 08:49:10
    Temat: Wycofywanie transakcji KK
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl>

    Cześć i czołem,

    Miałem taki przypadek, że coś kupowałem płacąc KK KIS, sprzedawca pomylił
    się, więc przyszedł menago i zrobił drugą transakcję na minus. Mam oba slipy
    z kwotami + i -. Potem już była transakcja na poprawną kwotę. Teraz widzę w
    systemi openonline obie transakcje już zaksięgowane.
    Czekać na korektę, czy składać reklamację?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-14 08:54:19
    Temat: Re: Wycofywanie transakcji KK
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hsj2pk$lqs$...@n...onet.pl...

> [...]
    > widzę w systemi openonline obie transakcje już zaksięgowane.
    > Czekać na korektę, czy składać reklamację?

    Tak ma być. Nie będzie korekty, tylko trzecia transakcja będąca uznaniem
    karty. Nie ma czego reklamować.

  • 3. Data: 2010-05-15 08:21:22
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > Tak ma być. Nie będzie korekty, tylko trzecia transakcja będąca uznaniem
    > karty. Nie ma czego reklamować.

    mogl zrobic reversal autoryzacji, wtedy by nie bylo niepotrzebnego
    ksiegowania. ale warto zachowac slipa z uznaniem, gdyby za kilka dni nie
    bylo zwrotu przyda sie do reklamacji.

  • 4. Data: 2010-05-17 19:25:10
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seba" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):
    > mogl zrobic reversal autoryzacji, wtedy by nie bylo niepotrzebnego
    > ksiegowania. ale warto zachowac slipa z uznaniem, gdyby za kilka dni nie
    > bylo zwrotu przyda sie do reklamacji.

    Właśnie na mój monit dzwonili z banku i kazali zeskanować slipy i złożyć
    pisemną reklamację.

  • 5. Data: 2010-05-20 16:06:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Seba" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Właśnie na mój monit dzwonili z banku i kazali zeskanować slipy i złożyć
    > pisemną reklamację.

    Bo co mieli kazać? Poczekaj kilka dni. Na reklamację masz bodaj 14 dni.
    Mnie się coś takiego kilka razy już zdarzyło. Storno przychodzi przeważnie
    po kilku dniach - przynajmniej w BPH.