    From: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pekao S.A. - co to za "cudowna" karta? :)
    Date: Tue, 09 Dec 2003 19:37:57 +0100
    Sender: s...@o...pl@pb175.koszalin.cvx.ppp.tpnet.pl

    Witam.
    Moj ojciec ma Eurokonto Bussiness czy jak to sie tam zwie w
    tym cudownym banku... Wiem ze jest to konto dosc drogie w u3maniu, ale
    ojciec nie chce sie dac namowic na zmiane na inny, troche tanszy bank
    /i tu go troche rozumiem, bo firma ktora najczesciej mu przeelwa
    pieniadze ma tez tam konto, tak wiec pieniazki ma przelewane nawet w
    weekend, przelewem wewnetrznym czy jak... to teraz nieistotne/.
    Dzis mi oznajmil pani w banku zachecila go do nabycia jakiejs
    karty... I wlasnie mi chodzi o to co to za karta.
    Chcialbym zebyscie mi podpowiedzieli co to za rodzaj, po moim
    beznadziejnym opisie, ktory usluszalem od ojca. Zaznaczam ze on
    zupelnie sie nie orientuje, umie tylko poslugiwac sie IKM wiec nie wie
    dokladnie co to za karta miala byc. No ale:
    - podobno moze za pomoca tej karty moze zaciagnac kredyt do 5kPLN;
    - oprocentowanie w skali roku 4%???? (czy to mozliwe? :))
    - oplata roczna 5 zl za karte?????? (tu raczej na pewno nie mozliwe:))

    Tak wiec wiecej nic nie wiem, nie wiem czy kredyt gotowkowy moze byc,
    czy tylko bezgotowkowy (wtedy bym myslal o jakims MC czy cos).
    Nie wiem gdzie tego szukac, bo po takich szczegolach to nic nie wiem,
    moze ktos z was korzysta z czegos podobnego przy takim koncie.
    Acha-co moze byc wazne, obroty miesieczne na tym koncie to zwykle ok.
    7-8 tys. zl.

    Prosze o pomoc, bo ojciec jutro idzie podpisywac juz umowe na ta karte
    /kazal sobie ja przygotowac, zachecony tak dobrymi warunkami :)/. Ja
    niestety nie moge byc przy podpisaniu tej umowy, bo wszystko bym
    wypytal... a tak mam TYLKO WAS :)))

    Z gory dzieki... i licze na szybka odp.

    Pozdrawiam.
    Wojtek