  • Data: 2003-12-09 20:42:39
    Temat: Re: Pekao S.A. - co to za
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl> napisał(a):

    > Witam.

    > Dzis mi oznajmil pani w banku zachecila go do nabycia jakiejs
    > karty... I wlasnie mi chodzi o to co to za karta.

    Może chodzi o Karta Visa Regata?
    > Chcialbym zebyscie mi podpowiedzieli co to za rodzaj, po moim
    > beznadziejnym opisie, ktory usluszalem od ojca. Zaznaczam ze on
    > zupelnie sie nie orientuje, umie tylko poslugiwac sie IKM wiec nie wie
    > dokladnie co to za karta miala byc. No ale:
    > - podobno moze za pomoca tej karty moze zaciagnac kredyt do 5kPLN;

    Cytat ze strony www:"Limit kredytowy karty ustalany jest indywidualnie i
    wynosi od 1.000 do 15.000 zł."Może akurat wyliczyli zdolność kredytową na
    5kPLN?
    > - oprocentowanie w skali roku 4%???? (czy to mozliwe? :))
    Kolejny cytat:"Przy założeniu, że posiadacz karty dokonuje co miesiąc
    operacji bezgotówkowej w pierwszym dniu okresu rozliczeniowego w wysokości
    wskazanego limitu, opłata za kartę wynosi 60 zł, powstałe zadłużenie zostaje
    spłacone w dniu wystawienia wyciągu - rzeczywista stopa procentowa wynosi
    0,4%."
    > - oplata roczna 5 zl za karte?????? (tu raczej na pewno nie mozliwe:))
    A może to opłata miesięczna?Cytat:"Opłaty i prowizje:

    * roczna opłata za kartę: 60 zł, "
    12*5PLN=60PLN
    Sam nie wiem ale tylko ta karta mi pasuje:)
    Tutaj link do strony
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni4s9.xml?/sid=34/
    lang=PL/101150-138796-
    36207