  • 1. Data: 2009-05-12 19:01:19
    Temat: Pekao SA - Karty kredytowe
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    Przygladam sie "podstawowym" kartom kredytowym na stronie Pekao:

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni/kredytowe/karty
    _podstawowe/

    i nie bardzo rozumiem.

    Pekao MasterCard Credit kosztuje 25 zl p.a., 21%, do 55 dni bez
    odsetek

    Elektroniczna Karta Kredytowa Visa Regata kosztuje 40 zl p.a., 21%, do
    46 dni bez odsetek

    Karta z krotszym GP ma wyzsza cene? Co jest "specjalnego" w tej
    drozszej karcie?

  • 2. Data: 2009-05-12 19:35:06
    Temat: Re: Pekao SA - Karty kredytowe
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 12 Maj, 21:01, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:
> [...]
    > 46 dni bez odsetek
    >
    > Karta z krotszym GP ma wyzsza cene? Co jest "specjalnego" w tej

    Visa Regata to stary produkt, oryginalny z Pekao tego starego przed
    połączeniem z BPH. Natomiast ta pierwsza karta dostała się do portfela
    produktów jako spadek po BPH. Kiedyś Jan Krzysztof obiecał, że klienci
    będą mieli dostęp do pełnej oferty obu banków po konsolidacji.

  • 3. Data: 2009-05-13 22:19:06
    Od: "donald" <d...@k...corporation.p>

> [...]
    > 46 dni bez odsetek
    >
    > Karta z krotszym GP ma wyzsza cene? Co jest "specjalnego" w tej

    Nic! Doslownie nic... zwykle krojenie jeleni. Tak bijace po oczach, ze
    dziwne bylo by tego nie zobaczyc...
    Skoro na zachodzie KK sa totalnie za darmo (mam na mysli ten polski
    wynalazek rocznej oplaty) wiec jak moga sie czyms takim roznic jak koszt
    rocznego utrzymania?:))
    Skoro ja moge w UK przebierac w kartach jak w tali i wybierac to co mi jest
    najbardziej odpowiednie to dlaczego w Polsce trzeba placic i to jakies ceny
    z kosmosu? Bo jak to nie sa ceny z kosmosu to z czego?
    Czym ta oplata roczna jest argumentowana? Baza danych? Wydrukiem banknotu, a
    moze tym, ze trzeba zaplacic temu panu co pieniadze wsadza do bankomatu?:)))
    (tez takie slyszalem).
    Jak wiec widzisz roznica miedzy jedna a druga karta to jedynie krotszy okres
    bez odsetkowy - oplata roczna rownie dobrze mogal by byc: 21 i 38zl:) tak
    samo bezsensowan i nieadekwatna jak to co napisales - ot ktos w dyrekcji tak
    sobie wymamrotal.

  • 4. Data: 2009-05-14 05:52:13
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 14 Maj, 00:19, "donald" <d...@k...corporation.p> wrote:

    > Nic! Doslownie nic... zwykle krojenie jeleni. Tak bijace po oczach, ze
    > dziwne bylo by tego nie zobaczyc...

    Jesli kilka czy kilaknascie tysiecy klientow co roku przedluza sobie
    ta KK w pekalo, to po co maja zmieniac?
    Jak ludzie zaczna rezygnowac, to produkt umrze smiercia naturalna i
    wypadnie z oferty.

  • 5. Data: 2009-05-14 19:06:14
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 12 Maj, 15:35, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > Visa Regata to stary produkt, oryginalny z Pekao tego starego przed
    > połączeniem z BPH. Natomiast ta pierwsza karta dostała się do portfela
    > produktów jako spadek po BPH.

    Dzieki za wyjasnienie. Teraz ma sens. To znaczy nie ma sensu, ale
    rozumiem "rys historyczny". Ekstra 15 zl za "bank z tradycjami". :)

  • 6. Data: 2009-05-14 19:13:05
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 14 Maj, 01:52, "k...@w...pl" <k...@w...pl> wrote:
    > Jesli kilka czy kilaknascie tysiecy klientow co roku przedluza sobie
    > ta KK w pekalo, to po co maja zmieniac?
    > Jak ludzie zaczna rezygnowac, to produkt umrze smiercia naturalna i
    > wypadnie z oferty.

    Az sprawdzilem w Pekao24. Przez internet mozna skladac wniosek tylko o
    Pekao MasterCard Credit (te tansza), a nie o Visa Regata.

    Albo bank doszedl do wniosku, ze korzystajacy z internetu sa bardziej
    uswiadomieni i sprawdza warunki, albo rzeczywiscie idzie nowe.