  • 11. Data: 2008-01-22 21:30:05
    Temat: Re: Maestro - zmiana PIN juz mozliwa
    Od: "." <.@.>

    Użytkownik "koala" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:fn57b2$1fr$1@news.onet.pl...
    > *piotr'ek* wrote:
    > To fakt... po latach....ci co jeszcze tam zostali...z inercji

    troche mnie dziwi twoja wypowiedz. tyle lat dziala ten bank, malo tego
    osiaga niezle wyniki, ma duzy portfel klientow i to pomimo ciaglego
    opluwania, wspial sie na szczyt bankowy w Polsce, a ty dalej przejawiasz
    malkontenctwo. moze nie dorosles do pewnych rzeczy ?
    daj im szanse, obiecali ze pokaza ze moga sie zmienic to poczekajmy i
    obserwujmy. poki co malymi kroczkami wprowadzjaa nowosci. czytajac
    informacje o tej fuzji (naprawde unikalnej w skali swiatowej, bo towarzyszy
    jej jednoczesnie sprzedaz czesci banku dla innego inwestora) nie mozna
    oczekiwac zmian w ciagu miesiaca czy pol roku. jesli dajmy na to za rok o
    tej porze nic sie nie zmieni to bedziemy razem pietnowac pekao sa. poki co
    bacznie przygladajmy sie temu co robia. przejeli dosc mocno zelektronizowany
    i nowoczesny bepehaha i ludzi od nich, wiec jest tam jakis procent szansy ze
    zrobia cos madrego. oby dopusciliich tam do glosu ;p

  • 12. Data: 2008-01-22 21:35:25
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > poki co malymi kroczkami wprowadzjaa nowosci.

    Raczej je przejęli od bepehu. Na widok większości systemów w bepehu orgazmu
    prawie dostawali bo nie wiedzieli, że coś takiego może istnieć.

    > przejeli dosc mocno zelektronizowany i nowoczesny bepehaha i ludzi od
    > nich, wiec jest tam jakis procent szansy ze zrobia cos madrego.

    Przejęli ludzi do obsługi klientów. Ciekawe jak poradzą sobie z
    infrastrukturą informatyczną do obsługi systemów które wzięli z bepehu,
    bowiem budują ją od zera.

    /*-+

  • 13. Data: 2008-01-22 21:45:05
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Sty, 21:35, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Przejęli ludzi do obsługi klientów. Ciekawe jak poradzą sobie z
    > infrastrukturą informatyczną do obsługi systemów które wzięli z bepehu,

    Pelna zgoda.
    A jednoczesnie jestem ciekawy (jako klient bardzo ciekawy) czy BPH
    raczy sie dostosowac do rozwoju produktow do poziomu reprezentowanego
    przez inne banki, czy tez siadzie ana laurach zadowalajac sie
    porownywaniem z pekalo i czekajac na nadejscie szefow z Gemoney (po
    ktorym to nadejsciu moze znowu nastapic zastygniecie w istniejacym
    ksztalcie)

    Na ile sposobow mozna wciskac ludziom wciaz te same konto sezam max?

  • 14. Data: 2008-01-22 21:49:22
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Na ile sposobow mozna wciskac ludziom wciaz te same konto sezam max?

    Mi by się bardzo podobało połączenie SezamaMax i EurokontaPlus ...
    Dla mnie idealne...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy

  • 15. Data: 2008-01-22 21:56:16
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Sty, 21:49, "Maciej Loret" <m...@p...pl> wrote:
    > Witam.

    > Mi by się bardzo podobało połączenie SezamaMax i EurokontaPlus ...
    > Dla mnie idealne...

    Ceny za przelew z EurokontaPlus a co z Sezammaxa? ;)

  • 16. Data: 2008-01-22 22:03:24
    Od: "." <.@.>

    zaraz, zaraz. nie mowimy o mini BPH co przechodzi do GE, ale o Pekao z
    przejeta czescia BPH.

  • 17. Data: 2008-01-22 22:03:45
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ceny za przelew z EurokontaPlus a co z Sezammaxa? ;)

    Z SezamMaxa darmowe przelewy i bankomaty, z Eurokonta zlecenia stałe.
    Wszelakie kredyty, debety i inne dziwactwa niepotrzebne...

  • 18. Data: 2008-01-22 22:16:02
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    Maciej Loret wrote:
    > Witam.

    > Z SezamMaxa darmowe przelewy i bankomaty, z Eurokonta zlecenia stałe.
    > Wszelakie kredyty, debety i inne dziwactwa niepotrzebne...

    i to wszystko za circa about 15 złotych miesięcznie...trochę dużo moim
    zdaniem...
    (nie wiem czy w tej kwocie zmieści się karta debetowo-bankomatowa...)

    Pozdr,
    Koala

  • 19. Data: 2008-01-22 22:18:17
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > i to wszystko za circa about 15 złotych miesięcznie...trochę dużo moim
    > zdaniem...

    Raczej więcej, bo za 15, to już jest SezamMax.
    Ale gdyby było 15, ja wchodzę w ten biznes... ;)

    > (nie wiem czy w tej kwocie zmieści się karta debetowo-bankomatowa...)

    A po cholerę bezpłatne bankomaty bez karty bankomatowej?

  • 20. Data: 2008-01-22 22:49:32
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    Maciej Loret wrote:
    > Witam.

    > Raczej więcej, bo za 15, to już jest SezamMax.
    > Ale gdyby było 15, ja wchodzę w ten biznes... ;)

    > A po cholerę bezpłatne bankomaty bez karty bankomatowej?

    Po prostu nie byłem pewiem czy w 15 zł się zmieści...
    tyle z mojej strony i widac że się opłaty za kartę się w tym nie
    zmieszczą...

    D R O Ż Y Z N A

    Pozdr,
    Koala