  • 21. Data: 2008-01-23 06:09:15
    Temat: Re: Maestro - zmiana PIN juz mozliwa
    Od: Maciej Loret <m...@p...pl>

    Witam.

    > Po prostu nie byłem pewiem czy w 15 zł się zmieści...

    Czego chciałeś być pewien, skoro takiego produktunie było, nie ma i
    pewnie nie będzie...

    > D R O Ż Y Z N A

    Ale jaka wygoda...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy

  • 22. Data: 2008-01-23 10:38:30
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 22 Sty, 19:48, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > Byłem ciekaw co to za luksus oferuje największy i najprymitywniejszy w
    > rozwoju bank w porównaniu z resztą normalnie rozwiniętych banków.
    >
    > /*-+

    Ten najprymitywniejszy bank pod słońcem jako pierwszy w kraju oferował
    to, o czym się innym bankom nie śniło. Wprowadzili na rynek wiele
    innowacji, a potem zaspali i to na kilka sezonów. Jako pierwsi w 1996
    roku wprowadzili Eurokonta. Mieli na owe czasy dobre karty, pierwsi
    wdrożyli teleserwis. Uważam, że zasługują na lepszą opinię niż
    najprymitwniejszy bank.
    Oferują Pakiet pomocny. Dzięki temu najprymitywniejszemu bankowi nie
    muszę kupować ubezpieczenia w podróży. Jak mi się pralka zepsuje to
    nie muszę się marwić o fachurów, Elvia sama mi ich przysyła do usterki
    i nie płacę za usługę.
    Dlatego ciągle trzymam rachunek w Pekao jako pomocniczy. Opłata za
    prowadzenie rachunku zwraca mi się z nawiązką.

  • 23. Data: 2008-01-23 11:38:51
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Jako pierwsi w 1996

    Ale to było 11 lat temu, kiedy internet był kojarzony z internatem.

    > Uważam, że zasługują na lepszą opinię niż najprymitwniejszy bank.

    Kiedyś tak, ale teraz tylko przejęcie bepehu pozwoli im poznać co znaczy
    nowoczesny bank.

    > Oferują Pakiet pomocny.

    Jedyny plus.

    /*-+

  • 24. Data: 2008-01-23 12:25:44
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    *piotr'ek* pisze:
    > Ale to było 11 lat temu, kiedy internet był kojarzony z internatem.

    Kiedy ostatni raz logowałeś się do Pekao24?

    Daleko mi do wychwalania tego banku, bo konto mam tylko jako
    "dodatkowe". Pekao24 tuż po wdrożeniu było rzeczywiście dość ubogie,
    jednak cały czas zyskiwało nową funkcjonalność. Rzeczywiście, po zakupie
    BPH przez UniCredito prace jakby przyspieszyły, nie znaczy to jednak, że
    wcześniej nie były prowadzone. I jestem przekonany, że dodatkowa
    funkcjonalność Pekao24 jest budowana "od zera", a nie "kopiowana" z
    systemu BPH, bo to różne systemy.

    W tym momencie system Pekao24 jest bardzo rozbudowany. Dziś wprowadzili
    kolejne nowości, między innymi przelewy z kart kredytowych. Tego w BPH
    nie było.

    --
    Marek

  • 25. Data: 2008-01-23 12:34:24
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    MarekM pisze:

    > W tym momencie system Pekao24 jest bardzo rozbudowany. Dziś wprowadzili
    > kolejne nowości, między innymi przelewy z kart kredytowych. Tego w BPH
    > nie było.

    Jeszcze jedna rzecz, której w BPH brakowało, a jest Pekao, a która
    akurat mnie bardzo się podobała (teraz rzadko korzystam z obu tych
    systemów): sprawny system wymiany korespondencji za pomocą poczty
    wewnętrznej. W ten sposób załatwiłem nawet reklamację.

    --
    Marek

  • 26. Data: 2008-01-23 13:06:39
    Od: Fakir <a...@p...onet.pl>

    MarekM pisze:
> [...]

    Zgadzam sie z przedmówca, po dłuższym okresie zastoju Pekao24 wyraźnie
    poprawiło poziom oferowanych usług, bardzo znacząco zwiększając jego
    funkcjonalność.

    Obecnie jest znacznie wygodniejsze w użytkowaniu i bardziej intuicyjne
    niż odpowiedniki w BPH czy ING (porównuje do tych, z których korzystam
    na co dzień)

  • 27. Data: 2008-01-23 13:24:31
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    > W tym momencie system Pekao24 jest bardzo rozbudowany. Dziś wprowadzili
    > kolejne nowości, między innymi przelewy z kart kredytowych. Tego w BPH
> [...]

    W Sezamie przelewy z kart kredytowych były i to na wszystkie rachunki.
    Początkowo bank zwalniał przelewy z prowizji i traktował jako
    bezgotówkowe. Obecnie przelewy z rachunków kart kredytowych BPH
    obarczone są opłatą w wysokości pół procenta.

    Pekao SA wprowadził dziś przelewy z rachunków kart kredytowych, ale
    tylko tych, które zostały przejęte wraz z klientem z BPH i wymienione
    na logo z Pekao. Przelew jest możliwy tylko na rachunek własny, ale
    bez prowizji i jako transakcja bezgotówkowa. Usługa nie jest
    przewidziana dla posiadaczy starych kart Pekao.

  • 28. Data: 2008-01-23 14:19:52
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Dziś wprowadzili kolejne nowości, między innymi przelewy z kart
    > kredytowych. Tego w BPH nie było.

    Było i jest. Kiedyś nawet gratis.

    /*-+

  • 29. Data: 2008-01-23 14:25:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Sty, 13:25, MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>
    wrote:
    >Dziś wprowadzili
    > kolejne nowości, między innymi przelewy z kart kredytowych. Tego w BPH
    > nie było.

    Jak to nie bylo?!!
    Normalnie, jako transakcja gotowkowa bez GP.

  • 30. Data: 2008-01-23 16:04:09
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    krzysztofsf pisze:

    > Jak to nie bylo?!!
    > Normalnie, jako transakcja gotowkowa bez GP.

    Przepraszam, coś mi się pomerdało.

    --
    Marek