eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao SA -- kolejny PLUSPekao SA -- kolejny PLUS
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.bnet.pl!not-for-mail
    From: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pekao SA -- kolejny PLUS
    Date: Mon, 15 Jul 2002 16:53:50 +0200
    Organization: Organizacja Przeciwko Zdrowym Zmysłom
    Lines: 37
    Message-ID: <m...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: pubip3.bnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: serwus.bnet.pl 1026744829 18056 217.97.249.67 (15 Jul 2002 14:53:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@b...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Jul 2002 14:53:49 +0000 (UTC)
    X-NNTP-Sending-User: <FAIL>@bnet.pl
    X-Newsreader: Forte Agent 1.8 PL beta 5/32.548
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:193290
    [ ukryj nagłówki ]

    Witajcie,

    ten list poświęcam szczególnie tym marudom z Zabrza, które twierdzą,
    że Pekao SA ma złe warunki w placówkach.

    Otóż pojechałem dzisiaj rowerkiem do oddziału na 1 Maja. Postawiłem
    rowerek koło bankomatu, już cały w strachu, że mnie ochrzanią za to. A
    tu się okazuje, że miła pani stwierdziła: ,,Trzeba było do środka
    wjechać, miałby pan na oku!''. Przyjęła mnie równie miło, pomogla mi
    załatwić sprawę karty Mastercard. Obiecałem jej zadzwonić z numerem,
    ale zapomniałem (starość nie radość). Więc ona sama zadzwoniła,
    doradziła, mile wyraziła życzenia, że może jednak moja sytuacja
    finansowa się polepszy i na razie mam nie rezygnować z karty, bo i tak
    mam czas jeszcze do września.

    Była prawdziwie miła, a nie wyuczony automat z mLinii i innych takich.

    Tak więc nie opowiadajcie mi, zwłaszcza ludzie z Zabrza, że Pekao SA
    ma kolejki w oddziałach i złą obsługę!

    ******---

    Dodatkowy plusik dostaje Infolinia Pekao. Zadzwoniłem tam z pytaniem
    o Eurokonto Akademickie, gdyż pani w oddziale nie była na 100% pewna
    prowizji za karty. Znowu spotkałem się z miłą obsługą i co
    najważniejsze -- NIE SZTUCZNĄ. Pekaolinka wyraziła zainteresowanie,
    mile zagadała. Widać było, że nie jest szkolona ,,obsłużyć z kartki i
    następny''. Orientowała się nawet w prowizjach sprzed kilku lat!

    Dla mnie Pekao SA jest na pierwszym miejscu rankingu jakości obsługi!
    Może nie jest najtańszy, za to zarówno oferta jest szeroka, jak i
    obsługa miła i nastawiona na klienta i CO NAJWAŻNIEJSZE -- naturalna,
    a nie sztuczne panienki z MacDonalda...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1