  • 1. Data: 2004-05-14 09:39:46
    Temat: Pekao SA mnie przeniosl ...sam !
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    Witajcie,

    Jakis czas temu wyczytalem o akcji przenoszenia klientow Telepekao24 do
    tradycyjnych oddzialow, zadzwonilem wiec na infolinie banku. Dowiedzialem
    sie, ze klienci zostali podzieleni na segmenty i dla kazdego przygotowana
    jest inna oferta ...zaktualizowalem wiec numer kontaktowy przez poczte wew.
    i cierpliwie czekalem na propozycje.

    Wymyslilem sobie Eurokonto Plus w duzym warszawskim oddziale (wcale nie
    najblizszym mi geograficznie) za cene Eurokonta WWW do konca roku. Loguje
    sie wczoraj do poczty wew., a tam ...wypowiedzenie umowy konta i
    informacja, ze ...otworzyli mi juz nowe Eurokonto Plus w oddziale, o ktorym
    myslalem, na warunkach jakie mnie interesowaly. W zasadzie cieszy mnie taki
    zbieg okolicznosci (telepatia ?), ale czy to normalna praktyka, ze bank
    otworzyl mi z automatu nowy r-k bez zadnej wczesniejszej konsultacji ?
    (oczywiscie pozostaje jeszcze kwestia odeslania umowy, przepiecia kart
    itd.).

    Pozdrawiam,
    Wojtek

    --
    - http://www.skrzypinski.com/
    - remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

  • 2. Data: 2004-05-14 12:13:50
    Temat: Re: Pekao SA mnie przeniosl ...sam !
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On 14 May 2004 11:39:46 +0200, Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl> wrote:

> [...]
    >otworzyl mi z automatu nowy r-k bez zadnej wczesniejszej konsultacji ?
    >(oczywiscie pozostaje jeszcze kwestia odeslania umowy, przepiecia kart

    Coż, do mnie najpierw zadzwonili z pytaniem, czy mi to odpowiada (bo jak nie, to
    moge zamknąć konto i tyle :)
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 3. Data: 2004-05-14 13:45:11
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Wojciech Skrzypinski wrote:
> [...]
    > otworzyl mi z automatu nowy r-k bez zadnej wczesniejszej konsultacji ?
    > (oczywiscie pozostaje jeszcze kwestia odeslania umowy, przepiecia kart

    Wszystko pójdzie przez pocztę wewnętrzną. Niczego nie będziesz musiał
    odsyłać w formie papierowej. Parę razy się naklikasz na tokenie i tyle.
    Jak ci oferta nie odpowiada to im nie odpisuj zamkną automatycznie.

  • 4. Data: 2004-05-14 20:42:13
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    McMac wrote:

    /ciach.../

    > Coż, do mnie najpierw zadzwonili z pytaniem, czy mi to odpowiada (bo jak nie, to
    > moge zamknąć konto i tyle :)

    No i tak powinno byc :) Tzn. nie ukrywam, ze metoda "telepatyczna"
    bardziej mi odpowiada, choc wydala mi sie troche niezwykla ;)

    Swoja droga - Eurokonto Plus nie jest takie zle i za taka cene do konca
    roku chetnie je potestuje, aby podjac decyzje o pozostaniu (lub nie) w
    banku.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 5. Data: 2004-05-14 20:46:50
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    poilkj wrote:

    /ciach.../

    > Wszystko pójdzie przez pocztę wewnętrzną.

    Juz poszlo.

    > Niczego nie będziesz musiał
    > odsyłać w formie papierowej. Parę razy się naklikasz na tokenie i tyle.

    Nie chodzilo mi o to, ze stwarza to jakies problemy czy jest czasochlonne.

    > Jak ci oferta nie odpowiada to im nie odpisuj zamkną automatycznie.

    I to mialem na mysli piszac "oczywiscie pozostaje jeszcze kwestia
    odeslania umowy, przepiecia kart itd." - konto zostalo otwarte, choc aby
    dzialalo potrzebny jest jeszcze ruch z mojej strony. Zdziwilo mnie
    tylko, ze zrobiono to z automatu, bez uprzedzenia. Czy PKO BP w podobny
    sposob migruje klientow z e-PKO do Inteligo ?

    Pozdrawiam,
    Wojtek