  • 1. Data: 2004-05-14 09:23:57
    Temat: Onlajnowosc Sezamu
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    MEGAROTFL

    Przedwczoraj na konto w BePeHahahaha wplynal przelew. Tego samego dnia
    zrobilem przelew wychodzacy, a dodatkowo w ciagu dwoch dni pare razy
    zaplacilem karta i wczoraj wyplacilem kase z bankomatu BePeHahahaha.

    Normalka, nie? A co na to Sezam? A nic, w historii ostatnia transakcja
    jest z 10.05.

    Bartol

  • 2. Data: 2004-05-14 09:25:38
    Temat: Re: Onlajnowosc Sezamu
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

> [...]
    > zaplacilem karta i wczoraj wyplacilem kase z bankomatu BePeHahahaha.
    >
    > Normalka, nie? A co na to Sezam? A nic, w historii ostatnia transakcja

    O, na szczescie uparty jestem i odswiezylem strone, pojawilo sie troche
    wiecej. Juz nie wiem, smiac sie czy plakac.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-05-14 09:36:57
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > O, na szczescie uparty jestem i odswiezylem strone, pojawilo sie troche
    > wiecej. Juz nie wiem, smiac sie czy plakac.

    To akurat nie jest dobry przykład na onlinowość Sez@ma. Raczej na złą
    konfigurację przeglądarki albo roztrzepanie Bartola :-)

    Co nie znaczy, że Sez@m jest onlajnowy.

    A IMO najlepiej widać to przy spłacie KK: przelew sobie rano poszedł z automatu,
    a na podglądzie KK żadnego takiego zdarzenia nie widać (będzie wieczorem), ale
    co ciekawsze serwis telefoniczny, który podobno jest najbardziej aktualny, też o
    tym doniosłym zdarzeniu milczy.

    Jacek

  • 4. Data: 2004-05-14 09:48:02
    Od: "Misiek" <g...@...pl>

    Eee, chłopaki - nie jest tak źle.

    Mam konto w Banku Ochrony Środowiska - takie dodatkowe, do wypłat z bankomatów
    (z wszystkich jest bezpłatnie). Tu są dopiero jaja - bankomat widzi saldo konta
    z godz. 14-tej dnia poprzedniego, dostępu przez WWW nie ma, jest przez telefon -
    ale system widzi stan konta z obciążeniami ZAKSIĘGOWANYMI (a nie
    zablokowanymi) - więc jeśli wezmę w jakims bankomacie np. 50zł, to póki nie
    zostanie to przez bank zaksięgowane (zwykle po paru dniach) telesystem
    twierdzi, że ta kasa jest dostępna.
    Sporządziłem sobie karteczkę na której zapisuję ile przelałem do BOŚia i ile
    wyciągnąłem w bankomacie - tylko po tym mozna się zorientować ile tam aktualnie
    jest...

    Więc nie narzekajcie tak na Sez@ma :))

    Pozdr.
    Michał

  • 5. Data: 2004-05-14 09:51:53
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Eee, chłopaki - nie jest tak źle.

    [ciach]

    > Więc nie narzekajcie tak na Sez@ma :))

    Każda sroczka _swój_ ogonek gani :-)

    Jacek

  • 6. Data: 2004-05-14 10:32:06
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > To akurat nie jest dobry przykład na onlinowość Sez@ma. Raczej na złą
    > konfigurację przeglądarki albo roztrzepanie Bartola :-)

    Ja wiem? To jest tak, loguje sie w systemie, wchodze w historie rachunku
    i widze jakies starocie. Musze jeszcze raz wejsc w historie, zeby
    zobaczyc co nowego sie wydarzylo. W zadnym banku takich hec nie
    widzialem, wiec jedyny wniosek jest taki, ze bank zaktualizowal system
    akurat miedzy moimi dwoma "wgladami" w historie.

    Moze zauwazlyli ze sie zalogowalem w te pedy zaczeli aktualizowac.
    Pewnie dzialaja jak przyslowiowa radziecka maszyna do obierania
    ziemniakow. ;-)

    Bartol

  • 7. Data: 2004-05-14 11:07:30
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Użytkownik Jacek napisał:

    [ciach]

    Może pomoże rada z innego Twojego ulubionego (m)Banku: "nie zapisuj
    zaszyfrowanych stron na dysku". Nie wiem. U mnie (Opera 7.23) nie ma akurat
    takich problemów.

    > Moze zauwazlyli ze sie zalogowalem w te pedy zaczeli aktualizowac.
    > Pewnie dzialaja jak przyslowiowa radziecka maszyna do obierania
    > ziemniakow. ;-)

    Tobie to chyba tylko Inteligo dogodzi :-)

    Jacek

  • 8. Data: 2004-05-14 12:08:51
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Może pomoże rada z innego Twojego ulubionego (m)Banku: "nie zapisuj
    > zaszyfrowanych stron na dysku". Nie wiem. U mnie (Opera 7.23) nie ma akurat
    > takich problemów.

    Heh, to jest jedyny serwis www do jakiego uzywam IE. Faktycznie mialem
    odznaczone "niezapisywanie stron szyfrowanych". Co ciekawe niektore
    strony sa aktualne, inne nie. Generalnie bez sensu.

    Mi to nawet Inteligo nie dogodzi. ;-)))

    Bartol

  • 9. Data: 2004-05-14 13:19:06
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Heh, to jest jedyny serwis www do jakiego uzywam IE. Faktycznie mialem
    > odznaczone "niezapisywanie stron szyfrowanych". Co ciekawe niektore
    > strony sa aktualne, inne nie. Generalnie bez sensu.

    Bartol jesteś wieloznaczny. Tego IE używasz do 1) BPH czy do 2)mBanku.

    Bo jeżeli 1 to:
    Nie ma na co narzekać: stary Sez@am był o niebo gorzej zgodny z czymś innym niż
    IE. Teraz naprawdę jest wybór.

    A jeżeli 2 to:
    I tak Ci nie uwierzę, że masz konto w czymś takim jak mBank :-)

    Jacek

  • 10. Data: 2004-05-14 14:27:33
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek napisał:

    > Bartol jesteś wieloznaczny. Tego IE używasz do 1) BPH czy do 2)mBanku.

    OK. Chodzilo mi oczywiscie o Sezam tylko.

    > Bo jeżeli 1 to:
    > Nie ma na co narzekać: stary Sez@am był o niebo gorzej zgodny z czymś innym niż
    > IE. Teraz naprawdę jest wybór.

    No tak, ale niestety Mozilla 1.6 tym razem cos nie tego. ;-)

    > A jeżeli 2 to:
    > I tak Ci nie uwierzę, że masz konto w czymś takim jak mBank :-)

    I dobrze robisz, bo nie mam. Po zalozeniu konta w mBanku nie moglbym juz
    pokazac sie na grupie.

    Bartol