  • 1. Data: 2005-01-18 21:57:56
    Temat: Pekao SA-oplata za konto walutowe?
    Od: "A." <p...@n...dole.posta.com>

    Posiadam konto walutowe w tym wszawym banku. Od zeszlego roku (od
    pazdziernika lub listopada) wprowadzono oplaty za prowadzenie konta
    walutowego. Poszedlem do banku aby to konto zlikwidowac a pani na to, ze
    moge napisac podanie/prosbe o odstapienie od tej oplaty. Napisalem.
    Oczywiscie nie dostalem zadnej informacji z banku czy prosba zostala
    rozpatrzona pozytywnie czy tez negatywnie. Patrze na wyciag, ktory dzis
    przyszed i jak najbardziej, alez oczywiscie....jest tam kwota za
    prowadzenie rachunku.

    Czy ktos z Was pisal takie podanie bank przestal pobierac w/w oplate?

    --
    arek_ymail ( . a.t . ) yahoo.co.uk

  • 2. Data: 2005-01-18 21:58:01
    Temat: Re: Pekao SA-oplata za konto walutowe?
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    A. <p...@n...dole.posta.com> wrote:
    > Czy ktos z Was pisal takie podanie bank przestal pobierac w/w oplate?

    Taaa - ale jak widac tylko dlatego, ze glosno gardlowala o tym na tej
    liscie ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || http://PRnews.pl
    Zadbaj o swoje pieniadze!

  • 3. Data: 2005-01-18 22:15:42
    Od: "A." <p...@n...dole.posta.com>

    Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

    > Taaa - ale jak widac tylko dlatego, ze glosno gardlowala o tym na tej
    > liscie ;)

    Niebardzo rozumiem.

    --
    arek_ymail ( . a.t . ) yahoo.co.uk

  • 4. Data: 2005-01-18 22:28:32
    Od: "Grażyna Ł." <l...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "A." <p...@n...dole.posta.com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > prowadzenie rachunku.
    >
    > Czy ktos z Was pisal takie podanie bank przestal pobierac w/w oplate?

    Ja poprostu wkurzylam sie na ten bank i konto walutowe
    zlikwidowalam.Zalozylam je sobie w innym banku ,gdzie jak na razie nie ma
    opłat.

    Pozdrawiam
    Grazyna

  • 5. Data: 2005-01-18 22:36:38
    Od: "A." <p...@n...dole.posta.com>

    Gra?yna ?. wrote:
> [...]
    >

    > Ja poprostu wkurzylam sie na ten bank i konto walutowe
    > zlikwidowalam.Zalozylam je sobie w innym banku ,gdzie jak na razie nie ma

    Ja jutro robie to samo!

    --
    arek_ymail ( . a.t . ) yahoo.co.uk

  • 6. Data: 2005-01-18 23:04:34
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > Ja jutro robie to samo!

    Ja tez sie przenioslem. Darmowe rachunki w euro z mozliwoscia dostania
    do niego karty prowadzi ING i WBK. Bez karty jest np. Multibank.
    Darmowe dolarowe z karta to BPH i (!) Pekao.

    MichalL

  • 7. Data: 2005-01-19 06:35:13
    Od: "WEarl" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MichalL" napisał w wiadomości ...

    > Ja tez sie przenioslem. Darmowe rachunki w euro z mozliwoscia dostania
    > do niego karty prowadzi ING i WBK. Bez karty jest np. Multibank.
    > Darmowe dolarowe z karta to BPH i (!) Pekao.

    Czy inny bank, poza wymienionymi, oferuje konto w euro i wydaje do niego
    karte wypukla (debetowa lub charge) ?
    Nawet odplatnie ?

    WEarl

  • 8. Data: 2005-01-19 07:52:59
    Od: g...@s...pl

    > Niebardzo rozumiem.

    Już spieszę z wyjaśnieniem. Jak wprowadzali te opłaty tu na liście był bardzo
    długi wątek o tych "podaniach" i zwolnieniach z opłat (poszukaj w
    archiwum).Jedna z uczestniczek owej dyskusji "tłumaczyła" owe zachowanie banku
    oraz "procedure" pisania podania jako bardzo logiczną zarówno z punktu widzenia
    banku jak i klienta. Ja sugerowałem że bank chce naciąc przewidzianą przez
    specjalistę bankowego liczbę klientów. Specjalne "podanie" miało za zadanie
    przytrzymać i przetrzebić tych niezdecydowanych. W końcu kasę musieli z kogoś
    wyciągnąć. Z tego co widać tak właśnie było...a ta pani niby została "zwolniona
    z opłat" z tego co pamiętam za pomocą owego "podania". Jak masz jescze siłe to
    przeszukasz archiwum znajdziesz jej namiary i może dowiesz się czegoś więcej,
    ale może się okazać że to było jedynie "sprawne ramię marketingu" banku PKOSA -
    tego nie wiem.

    George

  • 9. Data: 2005-01-19 08:31:13
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > Czy inny bank, poza wymienionymi, oferuje konto w euro i wydaje do
    > niego karte wypukla (debetowa lub charge) ?
    > Nawet odplatnie ?
    >
    > WEarl

    Wydaje się to bardzo dziwne, ale z tego co wiem tylko WBK prowadzi
    rachunki w EURO do których mozna dostać wypukłą debetówkę.
    Wprawdzie robi to jeszcze BPH, ale ci do rachunku w EURO daja kartę
    rozliczaną w USD ;)).

    MichalL

  • 10. Data: 2005-01-19 12:51:10
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    1234567890123456789012345678901234567890123456789012
    345678901234567890123456
    Użytkownik <g...@s...pl>
    w wiadomości <news:40aa.000003d2.41ee11da@newsgate.onet.pl> wstukał:

    Paczpan, to mnie sie udało :)
    http://www.int15.neostrada.pl/images/rachunek.jpg

    --
    II13397 CLOSED FACSIMILE SUPPORT FOR OS/400 FS400 FAX400 LATEST R5+
    II13168 CLOSED AVAILABLE PTFS FOR ONDEMAND FOR ISERIES 5.2 (5722-RD