eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPekao SA - szczyt bezmyślności czy głupota ? › Pekao SA - szczyt bezmyślności czy głupota ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!lub
    lin.pl!uw.edu.pl!newsgate.cistron.nl!news.cambrium.nl!news.cambrium.nl!news.zan
    ker.org!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsf
    eed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "-=pUnIsHeR=-" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pekao SA - szczyt bezmyślności czy głupota ?
    Date: Mon, 12 Jul 2004 18:49:37 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <ccufic$m9b$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: aio58.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1089651084 22827 83.25.222.58 (12 Jul 2004 16:51:24
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 12 Jul 2004 16:51:24 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:307655
    [ ukryj nagłówki ]

    Pokrótce przedstawię sytuację:
    Miałem konto w Telepekao24 SA. Oczywiście jak większośc wie - wypowiedzieli
    umowy prowadzenia rachunków w ramach Telepekao24. Nie zdecydowałem się na
    przeniesienie konto do marmurowego Pekao SA. Mam bowiem dość bezmyślności i
    braku kometencji pracowników tego banku. Przez prawie 15 lat kiedy byłem ich
    Klientem (najpierw "marmurowego" potem Telepekao24) nie zaproponowali mi
    dosłownie nic !!!1 Żadnego produktu, żadnych wizji !! Kompletnie nic!
    Z końcem miesiąca czerwca zamknięto mi więc rachunek, a wolne środki
    przelano na konto wskazane wcześniej.
    Po zamknięciu konta, w dniu 5 lipca ZAMKNIĘTY już rachunek został obciążony
    opłatą za zabezpieczenie transakcji kartą Visa, która została de facto
    zablokowana z końcem czerwca.
    I teraz:
    1) jak można zamknąc rachunek bez pobrania wszystkich opłat ?
    2) dlaczego nie poczekano z zamknięciem konta do czasu pobrania wszystkich
    opłat ?
    3) Pekao teraz każe mi iść pieszko do najbliższego oddzialu i wpłacić 2,40
    PLN - bo o taką kwotę chodzi !!!!
    Nawet nie zamierzam chodzić i wpłacać cokolwiek. Jeżeli zamknęli konto to
    nie mają prawa obciążać jego żadnymi opłatami. Jeżeli popełnili błąd to nie
    mogą żądać od Klienta jakichś opłat !
    Jeżeli teraz nieureguluję tej opłaty - a oni skierują po 6 m-cach sprawę do
    bazy nieslidnych klientów/BIK to ja skieruję sprawę do arbitra bankowego i
    do sądu z powództwa cywilnego. Sprawa raczej na pewno do wygrania.
    Co sądzicie o tej sytuacji, bo o bank nie będę raczej pytał z wiadomych
    względów ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1