    From: Miroo <m...@C...LETTERSpl>
    Subject: Pekao - próba włamu czy pomyłka?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 25 Feb 2011 18:53:00 +0100

    Witam
    Dziś rano z adresu 91.176.235.143 nastąpiło jednokrotne nieudane
    logowanie na moje konto w Pekao24. Oczywiście możliwe, że to tylko
    pomyłka, ale fakt, że łączono się z zagranicy (Belgia) i z trudnego do
    namierzenia dynamicznego adresu adsl (pewnie taka nasza neostrada -
    143.235-176-91.adsl-dyn.isp.belgacom.be) sugeruje co innego.
    Z drugiej strony nie bardzo widzę sens takiej próby wejścia na konto.

    Ciekawy jestem, czy czy przypadkiem innych użytkowników nie spotkała
    ostatnio podobna przygoda.

    Pozdrawiam
    Miroo