  • 21. Data: 2011-02-28 16:23:25
    Temat: Re: Pekao - próba włamu czy pomyłka?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    xbartx <b...@h...net> writes:

    [...]
    > Pytanie pomocnicze od stowarzyszenia ogólnopolskiego obrzęku mózgów:
    > Po pierwsze skąd wiesz czy dany numer, który losowo wybierzesz z puli
    > 99999999 jest dobry? Bank Cię za każdym razem informuje czy może

    Nie wie. Po prostu leci po wszystkich.
    NIe rozumiem problemu.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 22. Data: 2011-02-28 17:17:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/28/2011 10:23 AM, Kamil Jońca wrote:
    > NIe rozumiem problemu.

    Dzieki. Juz myślałem, ze to ze mną coś nie tak.

  • 23. Data: 2011-02-28 18:23:06
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    witek wrote:

    > Dzieki. Juz myślałem, ze to ze mną coś nie tak.

    Ależ to nie świadczy o tym, że nie jest "nie tak" z
    komunikatywnością, choć myślenie masz w porządku :-P

    witrak()

  • 24. Data: 2011-02-28 20:25:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/28/2011 12:23 PM, witrak() wrote:

    > Ależ to nie świadczy o tym, że nie jest "nie tak" z
    > komunikatywnością, choć myślenie masz w porządku :-P

    na to nic nie poradzę.
    reszta musi przyspieszyc myslenie.

  • 25. Data: 2011-03-01 00:21:01
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    witek wrote:

    > na to nic nie poradzę.
    > reszta musi przyspieszyc myslenie.

    Muszę Cię zmartwić: to nie jest kwestia myślenia innych.
    To jest wada sposób przekazu, w którym brak pewnej części
    informacji, zwykle kontekstu, który jedni sobie odtwarzają, bo
    widzą tylko jedną z jego możliwych alternatyw (bo są poniżej
    przeciętnej), a inni widząc większość, czy nawet wszystkie możliwe
    konteksty (być może i te, których autor nie brał pod uwagę) mają
    szczęście *zgadnąć* "co poeta miał na myśli".
    Niestety normalny komunikat to nie poezja, posługująca się
    skrótem, zagęszczająca treść wypowiedzi do niewielu słów - kosztem
    jej jednoznaczności.
    (Jak widać z poprzedniego, docierasz do tych poniżej przeciętnej i
    tych grubo powyżej - zwykli odbiorcy nie są w stanie odczytać
    przekazu bez wątpliwości.)

    Śmiem twierdzić, że pisanie w sposób jednoznaczny i całkowicie
    jasny stanowi trudność dla wielu grup ludzi, w tym w większości
    "tych poniżej przeciętnej". Więc nawet jak się jest rzeczywiście
    "poetą", to inni (niekoniecznie tylko ci "poniżejprzeciętni")
    wcale tego tak nie muszą odbierać ;-)
    W sumie chyba lepiej poprawić komunikatywność - co oczywiście
    kosztuje, bo trzeba czasem napisać trzy zamiast jednego zdania...

    witrak()

  • 26. Data: 2011-03-01 02:42:59
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/28/2011 6:21 PM, witrak() wrote:

> [...]
    > W sumie chyba lepiej poprawić komunikatywność - co oczywiście
    > kosztuje, bo trzeba czasem napisać trzy zamiast jednego zdania...

    i kto taki długi monolog będzie czytał?

  • 27. Data: 2011-03-01 07:07:05
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl>

    > [...]
    >
    > Nie wie. Po prostu leci po wszystkich.

    Ile ma trafień w dobry na 1000 prób ?

  • 28. Data: 2011-03-01 07:13:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/1/2011 1:07 AM, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl>

    > Ile ma trafień w dobry na 1000 prób ?

    zacznij np od 3000000 i bedziesz miał 1000 na 1000.

  • 29. Data: 2011-03-01 07:26:41
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl>

    > Ile ma trafień w dobry na 1000 prób ?

    Niechby nawet 1 na 1000, a do czego zmierzasz?
    KJ

    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 30. Data: 2011-03-01 07:49:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 28 Feb 2011 17:23:25 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Nie wie. Po prostu leci po wszystkich. NIe rozumiem problemu.

    To lecimy to liczbach ze zbioru zawierającego 10 mln czy numerach
    klientów? Napisałem, że się czepiam. EOT.

    --
    xbartx