    From: "PS" <z...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pełnomocnictwo ogólne, a rodzajowe.
    Date: Thu, 16 May 2002 16:28:13 +0200

    Witam.
    Posiadam konto w banku i chcę ustanowić pełnomocnika.
    Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć jaka jest różnica pomiędzy pełnomocnictwem
    ogólnym, a rodzajowym. Wiem, że pełnomocnictwo rodzajowe pozwala upoważnia
    do wykonywania "pewnego rodzaju" czynności, ale konkretnie jakich?
    Które pełnomocnictwo powiniennem ustanowić?

    Pozdrawiam
    Marek