  • 1. Data: 2004-12-31 16:44:02
    Temat: Re: Pełny numer karty do ?mieci...
    Od: "Adam" <...@...c>

    > Wez karte w banku ktory natychmiast uznaje reklamacje transakcji bez
    uzycia
    > PIN i zwraca srodki z reklamowanej transakcji na rachunek karty a potem
    sam
    > dochodzi i dowodzi tego kto transakcje wykonal.

    czy moglbys wymienic banki,ktore dzialaja zgodnie z ta zasada?podoba mi sie
    to i chcialbym wybrac wlasciwy. Domyslam sie chyba ze Citi tak dziala,ale on
    odpada - zbyt duzo niepochlebnych opinii wysluchalem na temat tego banku

    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2004-12-31 17:31:16
    Temat: Pełny numer karty do śmieci...
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Pamiętacie?
    http://www.google.pl/groups?as_umsgid=i3esav8gf9amhf
    6...@4...com&lr=&hl=pl

    No to dziś coś takiego spotkało mnie w Hypernovej, w Łodzi na
    Teofilowie.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-12-31 17:49:43
    Temat: Re: Pełny numer karty do śmieci...
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 31 Dec 2004 18:31:16 +0100, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> wrote:

    >Pamiętacie?
    >http://www.google.pl/groups?as_umsgid=i3esav8gf9amh
    f...@4...com&lr=&hl=pl
    "Czy fakt, że kopia potwierdzenia transakcji (tej części, której
    oryginał podpisuję) zawierająca pełny 16-cyfrowy numer oraz datę
    ważności karty trafia do kosza na śmieci jest naruszeniem zasad
    ochrony danych kart czy nie?"

    >No to dziś coś takiego spotkało mnie w Hypernovej, w Łodzi na
    >Teofilowie.
    Co Cie spotkalo? Kto wyrzuca ta kopie do smieci?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 4. Data: 2004-12-31 18:27:16
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    h...@4...com&lr=&hl=pl
> [...]
    >ochrony danych kart czy nie?"

    >Co Cie spotkalo? Kto wyrzuca ta kopie do smieci?

    Z druakrki wychodzą dwie kartki. Oryginał podpisuję, a kopię kasjerka
    wrzuca do kosza.
    A banki tak się starają przekonać nas, żeby nie ujawniać numeru karty
    byle komu...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2004-12-31 18:46:27
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

    > A banki tak się starają przekonać nas, żeby nie ujawniać numeru karty
    > byle komu...

    Bez sensu.

    Wez karte w banku ktory natychmiast uznaje reklamacje transakcji bez uzycia
    PIN i zwraca srodki z reklamowanej transakcji na rachunek karty a potem sam
    dochodzi i dowodzi tego kto transakcje wykonal. Po co Ty sie masz martwic o
    swoje wlasne ( najwazniejsze na swiecie ) pieniadze ? I po co sie zadawac z
    "bankami" i placic "kartami" ?

    pzdr
    wkg

  • 6. Data: 2004-12-31 20:07:01
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 31 Dec 2004 19:27:16 +0100, Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
    wklepał(-a):

    >Z druakrki wychodzą dwie kartki. Oryginał podpisuję, a kopię kasjerka
    >wrzuca do kosza.

    To ty nie zabierasz kopii? :O

  • 7. Data: 2004-12-31 21:35:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 31 Dec 2004 19:27:16 +0100, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> wrote:

    >Z druakrki wychodzą dwie kartki. Oryginał podpisuję, a kopię kasjerka
    >wrzuca do kosza.
    Dlaczego do kosza a nie Tobie do reki?

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu!
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!

  • 8. Data: 2005-01-01 15:04:00
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 31 Dec 2004 22:35:19 +0100, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >Dlaczego do kosza a nie Tobie do reki?

    bo to jest kopia pierwszego slipa - tego, który podpisuję. Drugi slip
    wraz z kopią dostałem.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 9. Data: 2005-01-01 15:06:07
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 31 Dec 2004 21:07:01 +0100, Sławomir Szyszło
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Dnia Fri, 31 Dec 2004 19:27:16 +0100, Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
    >wklepał(-a):

    >To ty nie zabierasz kopii? :O

    A Ty zabierasz kopię tego, który podpisujesz (zwłaszcza, gdy kasjerka
    podaje Ci tylko oryginał do podpisu).

    Dla ustalenia uwagi: pisząc kopia mam na myśli różowy papierek z
    nadrukiem powstałym "samokopiująco", a nie drugi wydruk (znów
    oryginał-kopia), dla klienta.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2005-01-01 15:26:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 01 Jan 2005 16:04:00 +0100, Jarek Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> wrote:

    >bo to jest kopia pierwszego slipa - tego, który podpisuję. Drugi slip
    >wraz z kopią dostałem.
    Nie mogles od razu napisac o co chodzi? Obecnie po wymianie zdan
    rozumiem ze wychodza 2 slipy w 2 egzemplarzach kazdy?

    WAM