  • 41. Data: 2011-11-15 22:20:00
    Temat: Re: Pełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/15/2011 3:28 PM, Konfabulator wrote:

    > Sprawdź to, bo to kompletna bzdura. Pierwszy kwit z terminala zawsze idzie dla
    > sprzedawcy, drugi dla klienta to kopia i wywoływany jest przez sprzedawcę i w
    > ogóle jest opcjonalny.

    przy zalozeniu, ze w ogole cokolwiek sprzedawca dla siebie drukuje.

  • 42. Data: 2011-11-15 22:28:00
    Od: "Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > przy zalozeniu, ze w ogole cokolwiek sprzedawca dla siebie drukuje.

    A to swoją drogą, ale tak zazwyczaj ustawiany jest terminal, chociaż po co w
    tych marketach drukują te bzdety i zapisują jeszcze na nich jakieś numery to
    ja nie wiem do tej pory, wystarczyłoby klientowi na paragonie dopisać, że
    zapłacono kartą i wsio, a sklep w systemie i tak wie czym, kto i po co płacił.

  • 43. Data: 2011-11-15 22:45:02
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 08:52:27 -0600, witek napisał(a):
    > nic nie jest potrzebne.
    > imie, nazwisko, nr karty, a czasmi i data waznosci nie jest potrzebna.

    Imię i nazwisko - aż sprawdzę, bo mam podejrzenia że nie do końca :)
    W każdym razie dawno temu kupując coś po raz pierwszy w amazonie nie
    wiedziałem co to jest "card holder" - uznałem że może wystawca karty,
    wpisałem "bank bph". Dobrych parę zakupów później zorientowałem się, gdy po
    zalogowaniu przywitało mnie "Hello, Bank BPH" :)

    > i wystarczy.
    > zdzwon gdzies na zachod, do hotelu i zrob rezerwacje to sie przekonasz.

    Data ważności raczej jest konieczna - gdy się walnąłem, transakcja online
    nie przeszła...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 44. Data: 2011-11-15 22:49:07
    Od: "Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > To jak ukradnie pieniądze z karty? Śmieciarz nie jest pracownikiem banku
    > i wiele nie moĹźe :-)

    Ty w ogóle wiesz o czym toczy się rozmowa w tym wątku?

  • 45. Data: 2011-11-15 22:51:45
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał(a):

    > To ja widocznie chodzę do innych supermarketów. Zresztą to zależy od
    > terminala.
    > Tutaj prawie wszystkie markety mają stare terminale. Troszeczkę inaczej
    > zaś działa terminal w delikatesach BOMI (może nowszy?)

    Z tej wypowiedzi nie wynika co niby w terminalach, które widziałaś, jest
    innego. 99% terminali robi to samo, chyba, że właściciel specjalnie je
    poustawia inaczej.

  • 46. Data: 2011-11-15 23:18:42
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 15:40:23 +0000 (UTC), Konfabulator napisał(a):
    > CVV jest w zasadzie kodem nieużywanym przez żadne z centr autoryzacyjnych.

    Głowy nie dam, ale chyba na allegro mnie nie puściło ze złym CVV...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 47. Data: 2011-11-16 00:29:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/15/2011 4:45 PM, Jacek Osiecki wrote:

    > Imię i nazwisko - aż sprawdzę, bo mam podejrzenia że nie do końca :)

    No zgadza sie.

    > Data ważności raczej jest konieczna - gdy się walnąłem, transakcja online
    > nie przeszła...

    nie wiem czy to amazon czy moj bank, ale transakcje z błedą datą chodzą
    bez problemu.
    Nie chce mi sie karty uaktualniać, póki działa.

  • 48. Data: 2011-11-16 00:55:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 21:39:55 +0100, Animka napisał(a):

    > A śmieciarz razem z pokwitowaniem znajduje kartę i PIN?

    Sprzeda sam numer za parę dolców - na przykład. A ci, co kupią, poradzą
    sobie bez żadnych dodatkowych danych.

  • 49. Data: 2011-11-16 00:58:56
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 15 Nov 2011 23:12:07 +0100, Animka napisał(a):

    > To jak ukradnie pieniądze z karty? Śmieciarz nie jest pracownikiem banku
    > i wiele nie może :-)

    Ale może potrzebuje na piwo? - po prostu sprzeda numer w sieci. Są tacy, co
    wiele mogą.
    Powtarzam linki:
    http://webhosting.pl/Dwa.dolary.za.dane.z.karty.kred
    ytowej
    http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,85253,645
    3005,Numer_karty_kredytowej_sprzedany_za_10_dolarow.
    html
    oraz dodaję nowy:
    http://vbeta.pl/2010/05/20/zlodzieje-numerow-kart-kr
    edytowych-chcieli-nas-wyc-teraz-dostali-za-swoje

  • 50. Data: 2011-11-16 09:28:10
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    witek <w...@g...pl.invalid> wrote on 2011-11-15_20:34

    > ba, nawet daty waznosci nie musisz znac. przejdzie bez :)

    Tak, a nawet numeru karty...
    Wystarczy powiedzieć zaznaczyć "mam kartę".

    LOL

    witrak()