  • 51. Data: 2011-11-16 12:08:26
    Temat: Re: Pełny numer karty kredytowej na wydruku z kasy.
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "witrak()" napisał w wiadomości grup

    >Tak, a nawet numeru karty...
    >Wystarczy powiedzieć zaznaczyć "mam kartę".

    Przed chwilą płaciłem za zakupy w necie kartą- centrum autoryzacji Polcard
    Wpisałem poprawny nr karty, poprawną datę ważności, błędny CVV/CVC i
    porobiłem literówki- czyli właściwie wpisałem błędne dane(imię nazwisko,
    miejscowość) właściciela karty.
    Transakcja została zaakceptowana, płatność przeszła.

  • 52. Data: 2011-11-16 13:21:56
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Wed, 16 Nov 2011 13:08:26 +0100, Kris <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    > miejscowość) właściciela karty.
    > Transakcja została zaakceptowana, płatność przeszła.

    Sprawdzałem dwa razy, w odstępie kilku miesięcy, zapłatę kartą na Allegro
    podając wszystkie dane dobre i błędny CVC i dwukrotnie transakcje zostały
    odrzucone.

    Matt

  • 53. Data: 2011-11-16 13:33:04
    Od: "Konfabulator" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Matt <m...@m...ms> napisał(a):

    > Sprawdza=B3em dwa razy, w odst=EApie kilku miesi=EAcy, zap=B3at=EA kart=B1=
    > na Allegro =
    > podaj=B1c wszystkie dane dobre i b=B3=EAdny CVC i dwukrotnie transakcje =
    > zosta=B3y =
    > odrzucone.

    Bo akurat PayU wymaga poprawnego CVV, natomiast w danych właściciela bez
    problemu przechodzi Święty Mikołaj, Laponia.

  • 54. Data: 2011-11-16 21:47:21
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-15 23:49, Konfabulator pisze:

    > Ty w ogóle wiesz o czym toczy się rozmowa w tym wątku?

    O pełnym numerze karty kredytowej, który może się komuś przydać do
    okradzenia. Tak?

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 55. Data: 2011-11-16 21:48:18
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-16 01:55, Ikselka pisze:

    > Sprzeda sam numer za parę dolców - na przykład. A ci, co kupią, poradzą
    > sobie bez żadnych dodatkowych danych.

    Aha

    animka

  • 56. Data: 2011-11-16 21:54:50
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-16 01:58, Ikselka pisze:

    > Ale może potrzebuje na piwo? - po prostu sprzeda numer w sieci. Są tacy, co
    > wiele mogą.
    > Powtarzam linki:
    > http://webhosting.pl/Dwa.dolary.za.dane.z.karty.kred
    ytowej
    > http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,85253,645
    3005,Numer_karty_kredytowej_sprzedany_za_10_dolarow.
    html
    > oraz dodaję nowy:
    > http://vbeta.pl/2010/05/20/zlodzieje-numerow-kart-kr
    edytowych-chcieli-nas-wyc-teraz-dostali-za-swoje

    Jeśli sam numer karty wystarczy to ja "wymiękam".

    animka

  • 57. Data: 2011-11-16 21:56:34
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-16 13:08, Kris pisze:

> [...]
    > miejscowość) właściciela karty.
    > Transakcja została zaakceptowana, płatność przeszła.

    Przeszła, ale wróci bo raczej bank odrzuci.

    animka

  • 58. Data: 2011-11-16 23:11:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/16/2011 3:54 PM, Animka wrote:
    > Jeśli sam numer karty wystarczy to ja "wymiękam".

    slusznie.
    zastrzez, oddaj karte do banku i nie pisz tu wiecej.

  • 59. Data: 2011-11-16 23:11:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/16/2011 3:56 PM, Animka wrote:

    > Przeszła, ale wróci bo raczej bank odrzuci.
    >

    > animka

    bzdurzysz jak zwykle.

  • 60. Data: 2011-11-16 23:33:23
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > slusznie.
    > zastrzez, oddaj karte do banku i nie pisz tu wiecej.

    Mnie w sumie tez nie bardzo spodobalo sie
    gdy sprzedawczyni oddala mi kwitek, a na tymze
    cyframi wielkosci pol centymetra byl wywalony numer karty
    i message BRAK SRODKOW ;P